Logo

Marketing MIX

Digital One dla Pepsi Light Lemon z popularnymi polskimi blogerkami modowymi

Agencja Digital One przygotowała dla Pepsi Cola General Bottlers Poland internetowy album ze zdjęciami z sesji modowej popularnych polskich blogerek oraz zwyciężczyń konkursu Lekka Kolekcja Pepsi Light Lemon. Jest to nietypowy album, w którym zdjęcia prezentowane są w formacie GIF pozwalającym na uchwycenie ruchu.

Zdjęcia w formacie GIF z przygotowanej przez agencję Digital One dla marki Pepsi Light Lemon sesji z popularnymi blogerkami dają możliwość pokazania fotografii modowej w nietypowy i atrakcyjny wizualnie sposób. Delikatne i subtelnie poruszające zdjęcia oddają charakter marki Pepsi Light Lemon kojarzącej się z orzeźwieniem i lekkością.

Album został właśnie udostępniony w internecie pod adresem Pepsi.pl/LekkaChwilaOrzezwienia, pojedyncze zdjęcia z backstage sesji można również obejrzeć w serwisie Instragram na profilu marki Pepsi (instagram.com/Pepsi_pl).

W sesji wzięły udział blogerki modowe: Cajmel, Maddinka, Venila Kostis i Karolina Baszak.

W specjalnie przygotowanej na potrzeby akcji aplikacji dostępnej na profilu Pepsi na Facebooku oraz na grupie Pepsi na NK.pl zaprezentowana została grupka czterech blogerek „street modowych”, które pokazały swoje stylizacje zainspirowane Pepsi Light Lemon oraz zmieniającymi się tematami (np. „Lekka chwila orzeźwienia”, „Dzień pełen smaku”, „Wieczór na lajcie” itp.). Każda z blogerek przygotowała 4 stylizacje, zachęcając uczestników konkursu do zgłaszania własnych stylizacji, z których finalnie zostały wybrane i nagrodzone najlepsze pomysły.

Album z modowej sesji zdjęciowej jest elementem większej launchowej akcji marketingowej, która objęła m.in. kampanię w prasie kobiecej, akcje samplingowe, czy kampanię outdoorową.

Pepsi Light Lemon to dostępny od kwietnia 2013 r. nowy smakowy wariant Pepsi Light. Komunikacja wprowadzająca produkt na rynek pod hasłem „Lekka strona orzeźwienia” we wszystkich kanałach odnosiła się do walorów napoju oraz wartości marki.

Digital One współpracuje z Pepsi Cola General Bottlers Poland Sp. z o. (dystrybutorem marki Pepsi) strategicznie od 2001 roku. Agencja obsługiwała i obsługuje wiodące brandy z portfolio tego marketera, m.in. Lipton Ice Tea i Pepsi.