Logo

Marketing MIX

Jest odpowiedź na pytanie „Jaka jest najcenniejsza praca na Ziemi?”

Na wielkoformatowych tablicach reklamowych Motorway 12x4m, należących do Jet Line, trwa druga odsłona kampanii, rozpoczętej 1 lipca. Plakaty z pytaniem „Jaka jest najcenniejsza praca na Ziemi?” zostały zastąpione nowymi, z odpowiedzią.    

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), produkcję ponad połowy europejskiego zapotrzebowania na żywność zapewniają rolnicy z centralnej Europy. Dlatego odpowiedź na pytanie w trwającej od początku lipca kampanii brzmi: „Praca rolnika – najcenniejsza praca na Ziemi. Liczy się każde ziarno”.  

Aktualna kampania BASF, podobnie jak wcześniejsza odsłona teaserowa (zapowiadająca dalszy ciąg kampanii), potrwa dwa tygodnie. Została przygotowana i zaplanowana przez BASF i wpisuje się w część wizerunkowych działań firmy, realizowanych między innymi na nośnikach outdoorowych od kilku już miesięcy. Ściśle łączy się z prezentowanymi na stronie  www.najcenniejszapracanaziemi.pl filmami, prezentującymi dane dotyczące produkcji żywności na świecie, w Europie i w Polsce oraz roli produktów oferowanych przez BASF.

Do globalnej kampanii firmy BASF, mającej swą odsłonę także w Polsce, zostały wybrane przede wszystkim tablice zlokalizowane poza miastami, czyli dotarcie z komunikatem wizerunkowym BASF do potencjalnych adresatów i odbiorców produktów firmy.

Motorway 12x4m to sieć 326 konstrukcji z tablicami reklamowymi o największym formacie klasycznego outdooru (48 m.kw). Tablice są umieszczone w całej Polsce, przy trasach o największym natężeniu ruchu samochodowego, na wjazdach do dużych miast. Jest to jedyna sieć nośników outdoorowych, zorganizowana tak, aby dotrzeć
do osób podróżujących po kraju samochodami i poruszających się lokalnie. Jet Line jest drugim co do wielkości operatorem tablic reklamowych formatu 12x4m, do firmy należy prawie 31% wszystkich tego typu nośników w Polsce.