Logo

Marketing MIX

Pod patronaten OOH magazine – E-sprzedaż w modzie

Już 24 września w Business Centre Club w Warszawie odbędzie się e-commerce innovations – pierwsza w Polsce specjalistyczna konferencja o sprzedaży internetowej dla branży mody.

e-commerce innovations jest imprezą konferencyjno-wystawienniczą poświęconą sprzedaży w internecie. To jedyne tego typu wydarzenie w stu procentach dedykowane sektorowi mody. Podczas najbliższej edycji, która odbędzie się 24 września 2013 r. w Business Centre Club, będzie można posłuchać 10 specjalistycznych wykładów prowadzonych przez praktyków, najlepszych specjalistów z branży. Opowiedzą oni o trendach w e-commerce oraz zaprezentują ciekawe case’y internetowych sklepów modowych.

Konferencji towarzyszyć będzie panel dyskusyjny ekspertów pt. „Trendy e-commerce w branży mody”. Wiedzę na temat sprzedaży internetowej będzie również można poszerzyć odwiedzając stoiska Partnerów konferencji. Na zwiedzających będzie tam bowiem czekało ponad 20 ekspertów e-commerce, którzy chętnie udzielą porad i odpowiedzą na indywidualne pytania uczestników konferencji.

W przeciwieństwie do masowych imprez e-commerce, organizatorzy stawiają na ściśle sprofilowaną elitarną grupę odbiorców obejmującą tylko przedstawicieli firm z branży mody, dzięki czemu uda się stworzyć atmosferę sprzyjającą wymianie profesjonalnej informacji i integracji branży.

Na imprezę bezpłatny wstęp mają wyłącznie przedstawiciele firm odzieżowych i obuwniczych (producenci, dystrybutorzy ubrań, dodatków, obuwia) oraz sklepów – zarówno stacjonarnych, jak i internetowych.  
Parter Główny e-commerce innovations: i-sklep. Partnerzy Strategiczni: Arvato, Serwer SMS, Fast White Cat , Orbitvu, ODL Retail. Partnerzy Biznesowi: SMSAPI, Ceneo, Trusted Shops, Codemedia, Difinit, Quartic, Trade Tracker, Logistyka e–handlu, AdTaily,  LeadR, Partnerzy: Trol Intermedia, TopShow3D. Organizator: Promedia Jerzy Osika

Więcej o imprezie: www.promedia.biz.pl/pl,aktualnosci,6/e-commerce-innovations,d594.html

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.