Logo

Marketing MIX

studio PRowokacja ponownie dla firmy Mobica

Firma programistyczna Mobica od lipca przedłużyła umowę z agencją Public Relations studio PRowokacja specjalizującą się w obsłudze firm z branży nowych technologii.

Po szczególnie udanych ostatnich miesiącach współpracy, podczas których z sukcesem przeprowadzono między innymi projekt dla młodych programistów „Navigate Mobica”, firma Mobica przedłużyła umowę z agencją studio PRowokacja. Do zadań agencji należą działania media relations, employer branding oraz doradztwo wizerunkowe. W ramach umowy agencja będzie również koordynować wydarzenia i projekty specjalne skierowane do studentów uczelni wyższych oraz osób związanych z branżą IT. Za projekt z ramienia agencji odpowiadają Agnieszka Burzyńska (managing director) i Anna Bujała (account manager).

Mobica Limited Sp. z o.o. to brytyjska firma programistyczna, od blisko 7 lat obecna także w Polsce. Świadczy usługi dla firm z branży telekomunikacyjnej (m.in. Vodafone, Opera Software, Skype, Samsung, Motorola), a także dla największych na świecie producentów chipsetów. Mobica została wymieniona w rankingu 100 firm według Sunday Times Tech Track 100 jako jedna z czterech najszybciej rozwijających się firm z prywatnym kapitałem w branży technologicznej.

Agencja Public Relations studio PRowokacja (www.studioprowokacja.pl) działa na rynku od ponad 9 lat. W tym czasie agencja zrealizowała szereg projektów public relations dla polskich i międzynarodowych korporacji. Specjalizuje się w obsłudze firm z branży IT, e-commerce a także Beauty, Fashion oraz FMCG. W bieżącym roku agencja pracowała m.in. dla Energizer Polska, AVM, Wilkinson, Mobica, VoIPoint oraz Funduszu StartMoney. Studio PRowokacja prowadziła także działania non-profit dla łódzkich kobiecych start-upów utworzonych w ramach projektu „Przedsiębiorczość jest kobietą”.