Logo

Marketing MIX

Agencja Allegro dla Audioriver 2013

Agencja Allegro zajmie się kompleksową obsługą biura prasowego festiwalu Audioriver 2013, który odbędzie się w dniach 26-28 lipca w Płocku. To następstwo długofalowych działań public relations wydarzenia, które są realizowana przez agencję od stycznia 2013.

Podczas festiwalu Audioriver, agencja będzie odpowiedzialna za zarządzanie biurem prasowym, w tym udzielanie akredytacji, kompleksową obsługę mediów, organizację wywiadów z artystami i organizatorami oraz relacjonowanie wydarzenia. Allegro zapewni również wsparcie komunikacyjne wszystkich, około-festiwalowych aktywności, tj. Kina Festiwalowego, Targów i Warsztatów Muzycznych na Starym Rynku w Płocku. Na Audioriver 2013 akredytowano ponad 250 przedstawicieli polskich i zagranicznych mediów.

Kompleksowe działania komunikacyjne dla festiwalu trwają od stycznia br. Do zadań Agencji Allegro należy m.in. stałe utrzymywanie pozytywnych relacji z mediami i liderami opinii, pozyskiwanie i obsługa patronów medialnych, zarządzanie biurem prasowym online, kompleksowe wsparcie PR dla III Konferencji Muzycznej Audioriver, a także wszystkich – powiązanych z Audioriver – działań. Agencja Allegro odpowiadała również za działania PR dla edycji 2012.

Festiwal Audioriver należy do czołówki najważniejszych festiwali muzycznych w Polsce. To obowiązkowa pozycja w wakacyjnych planach osób ceniących dobrą muzykę. W ciągu 7 lat na malowniczej plaży nad Wisłą oraz na płockim Starym Rynku wystąpiło kilkaset gwiazd muzyki elektronicznej i alternatywnej z całego świata. Koncerty i sety DJ-skie obejrzało już ponad 130 tys. fanów z Polski i Europy, a edycja 2012 zgromadziła na plaży ok. 16 tys. osób każdego dnia. Podczas festiwalu realizowany jest projekt Rynek Niezależny, mający na celu m.in.: wsparcie biznesu z kręgu muzyki niezależnej: wytwórni, organizatorów imprez, artystów, mediów, uczelni oraz zwiększenie wiedzy na temat sceny niezależnej, jej mechanizmów i odbiorców. Tegoroczny festiwal poprzedziła III Konferencja Muzyczna Audioriver, na którą złożyły się m.in.: debata „Po co komu wytwórnie?”, wykład dot. pozyskiwania środków unijnych i publicznych na wydarzenia kulturalne oraz debata na temat sytuacji kobiet na scenie muzyki elektronicznej. Gwiazdami Audioriver 2013 są m.in.: Paul Kalkbrenner, GusGus, Richie Hawtin, Rudimental, Mr.Oizo, Submotion Orchestra, Julia Marcell i ponad 60 innych artystów.