Logo

Marketing MIX

Opanowali polskie wybrzeże w 3 minuty

Polskie kurorty wakacyjne raczej nie kojarzą się ze zdrowym jedzeniem. Kupiec – producent Coś na Ząb – postanowił to zmienić. Cośkowa ekipa w 3 minuty opanowała polskie wybrzeże. Ze zdrowymi, ale nie nudnymi produktami Kupca mieli okazje zapoznać się plażowicze z Dźwirzyna, Kołobrzegu, Ustronia Morskiego i Mielna.

W ciągu zaledwie 5 dni spróbowano 1050 owsianek, 420 crunchy i 420 kaszek, ale nie tylko o degustację chodziło. Atrakcje przygotowano dla plażowiczów w każdym wieku. Były więc zawody dla kolonistów, ale i romantyczna randka na plaży dla zakochanych.

– W końcu na wakacjach liczy się przede wszystkim dobra zabawa. Największym zainteresowaniem cieszyło się jednak odkopywanie cośkowych skarbów na plaży, co uwieczniliśmy na krótkim filmie – mówi Radosław Włoczewski, Dyrektor Kreatywny agencji marketingowej Płodni.com, organizatora akcji. – Takie spontaniczne eventy to doskonała okazja dla marki, aby zbliżyć się do konsumentów i pokazać wartości, jakimi się kieruje. Powiązanie samplingu produktów z dobrą zabawą i przyjazną atmosferą sprawia, że każdy może obcować z marką nieco dłużej, a to rodzi prawdziwe przywiązanie – dodaje.

Hasło misja 3 minuty nawiązuje do produktów Kupca, które błyskawicznie są gotowe do spożycia.

– Nasza marka jest młoda, dynamiczna, energetyczna – tak jak jej konsumenci. Dlatego też komunikacja dla tej grupy produktów jest zaskakująca i zawsze pełna nowych, niekiedy szalonych pomysłów – mówi Gabriela Antczak, Dyrektor Marketingu, Kupiec Sp. z o.o. – Tam, gdzie pojawia się „Coś na ząb” zawsze jest świetna zabawa i mnóstwo uśmiechów rozkwitających maksymalnie w 3 minuty – podsumowuje.

Zobaczcie co zdarzyło się w Kołobrzegu – www.youtube.com/watch?v=9sHos0cWLrU