Jacek Wilczkowski, dyrektor zarządzający Orbita Digital oraz Maciej Leonard Żybula, prezes Social Art., wystosowali oficjalne oświadczenie do mediów, w którym informują, że firmy Orbita i Social Art przestały być członkami grupy &more z końcem marca 2013 r.
W związku z tym firmy odcinają się od wszelkich opinii, osądów i stanowisk prezentowanych przez członków i zarząd grupy &more oraz firmy Brainshake, zwłaszcza w kontekście dyskusji nt. konkursu ofert organizowanego przez Porsche Polska (Volkswagen Group).
Firmy Orbita i Social Art wraz z butikiem kreatywnym Bułka z Masłem od kwietnia b.r. działają pod wspólnym brandem Współdzielnia, oferując klientom działania na płaszczyznach ATL, BTL, digital i social media.
W lipcu na łamach OOH magazine poruszaliśmy temat sporu pomiędzy agencją reklamową Brainshake a Volkswagen Group Polska (więcej: www.oohmagazine.pl/News/Wiecej/Artykul/9173-brainshake_vs_volkswagen_group_polska_-_awantura_o_przetarg ).