Logo

Marketing MIX

Deonet z poszerzoną ofertę produktową na Festiwalu Marketingu

Mając już ponad 20-letnie doświadczenie, Deonet w tym roku znacznie poszerzył swoją ofertę produktową. Różnorodność produktów bardzo wzrosła zaczynąc od bycia specjalistą w produkcji pamieci USB, dodając sukcesywnie do oferty długopisy, bannery typu roll-up, naklejki, identyfikatory i wiele innych.

Na Festiwalu Marketingu i Druku, Deonet zaprezentuje wszystkie rodzaje nowych produktów. Od innowacyjnej nowej pamięci usb począwszy, która nazywa się Sensoryczna Karta Kredytowa, poprzez nowe narzędzie promocyjne, które może być używane każdego dnia takie jak moneta do wózków sklepowych.  

Deonet również udoskonalił istniejące produkty. Takie jak Etykiety Flex, czy Breloki Flex. Produkty te o dowolnym kształcie mogą być zrobione w dodatkowy, specjalny sposób. Wykorzystując specjalną folię na tyle, można naprawdę stworzyć perfekcyjną formę promocji na każdą okazję – brokatową folię srebrną na festiwal czy folię naturalnie wyglądającej jak drewno. Na każdą okazję można znaleźć pasujący tył takiego produktu i to wszystko po bardzo niskiej cenie.

Bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu, Deonet jest ekspertem w nadrukach wysokiej jakości. Powierzchnia parku maszynowego wynosi 5500m2 i jest zlokalizowna w Eindhoven, w Holandii, wiele różnorodnych i innowacyjnych technik produkcyjnych jest doskonałym przykładem posiadania wiedzy i doświadczenia. Deonet ma dużo do zaoferowania i jest pełny zapału, aby pokazać wszystko to na Festiwalu Marketingu i Druku. Po więcej informacji, odwiedź stoisko DEONETu, F3.

www.deonet.com.pl
www.festiwalmarketingu.pl