Polska Izba Fleksografów została patronem medialnym 5. Festiwalu Marketingu i Druku.
Członkowie Izby mogą skorzystać ze specjalnej oferty na powierzchnię wystawienniczą (30% rabatu) oraz działań redakcyjnych na łamach OOH magazine.
Polska Izba Fleksografów z siedzibą w Warszawie, liczy ponad 100 członków. Do jej zadań należą m. in. działalność na rzecz branży fleksograficznej, doradzanie i ochrona interesów członków Izby, integracja środowiska fleksograficznego jak i promocja produkcji fleksograficznej w kraju i za granicą na targach, konferencjach, wystawach krajowych i zagranicznych, udział w misjach zagranicznych.
– Patronat Polskiej Izby Fleksografów powiększa grono organizacji branżowych z jakimi współpracujemy przy naszych wydarzeniach. Branża etykiet samoprzylepnych i opakowań doskonale uzupełnia cały obszar poligrafii reklamowej dotychczas dostępnych na naszych imprezach. Odwiedzający targi będą mogli zapoznać się z kompleksową ofertą począwszy od wizytówek i ulotek, przez opakowania, etykiety, POS a na wielkoformatowych siatkach kończąc. Tym samym Festiwal Marketingu i Festiwal Druku jest dziś najbardziej kompleksową imprezą targową dla pracowników działów marketingu, drukarń i agencji reklamowych – mówi Katarzyna Lipska, PR Manager OOH magazine.
W gronie wystawców sektora OPAKOWANIA pojawiły się już pierwsze firmy m.in. drukarnia etykiet samoprzylepnych FANO z Warszawy, członek Polskiej Izby Fleksografów.
Patronat nad wydarzeniem objęta także Polska Izba Opakowań, Polska Izba Artykułów Promocyjnych i Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych.