Logo

Marketing MIX

Wydawnictwo RM z ofertą „Książka dla firm” na Festiwalu Marketingu

Wydawnictwo RM podczas tegorocznego Festiwalu Marketingu zaprezentuje swoją specjalną ofertę „Książka dla firm” – zamiast zwyczajowego gadżetu umożliwia podarowanie swojemu klientowi książkę z logo firmy.

Wydawnictwo RM istnieje od 1996 roku. Od tamtej pory jego nakładem ukazało się ponad tysiąc tytułów – od książek komputerowych poprzez przewodniki turystyczne, książki kucharskie, poradniki dla miłośników zwierząt, książki szachowe aż po publikacje historyczne, albumy i powieści. Od samego początku stara się przykładać wielką wagę do redakcji oraz jakości wydania – czytelnicy chwalą tytuły Wydawnictwa za wysoką jakość merytoryczną oraz graficzną.

Podczas Festiwalu Marketingu Wydawnictwo zaprezentuje swoją ofertę polegającą na przygotowaniu specjalnego wydania książki przeznaczonego dla klientów firmy. Świadczenia obejmują cały proces wydawniczy – zarówno napisanie lub opracowanie publikacji, redakcję i korektę, jak i projekt graficzny, a następnie druk. Możliwe jest również włączenie do treści książki zdjęć produktu, zamieszczenie w niej przedmowy, umieszczenie logo na okładce i wiele innych. Inną proponowaną przez Wydawnictwo usługą jest przygotowanie zestawu zawierającego książkę oraz produkt firmy.

Tak przygotowana książka z logo firmy może być oryginalnym prezentem dla klientów, nagrodą dla pracowników oraz nietypowym sposobem na wsparcie sprzedaży i promocję Państwa działalności – mówi Piotr Kierył, Prezes Wydawnictwa RM.

Z oferty skorzystały już m.in. Agora S.A., Bank Pocztowy, Polski Związek Motorowy, PKP Intercity oraz Fiskars. Wydawnictwo współpracuje również z urzędami miast, muzeami oraz organizacjami pozarządowymi – jego partnerami byli m.in. Urząd Miasta Zakopane, Urząd Miasta Łódź, Urząd Dzielnicy Bielany, Muzeum Tatrzańskie, Fundacja „Żyć z chorobą Parkinsona” i wiele innych.

www.rm.com.pl
www.festiwalmarketingu.pl