Logo

Marketing MIX

Olimpia Osińska-Rudowicz z powrotem w Kompanii Piwowarskiej

Po 5 latach pracy w innych firmach do lidera branży piwowarskiej wróciła Olimpia Osińska-Rudowicz. W czerwcu dołączyła do kadry menedżerskiej Kompanii Piwowarskiej i przejęła odpowiedzialność za rozwój marki Książęce.

Olimpia Osińska-Rudowicz pracowała w Kompanii Piwowarskiej i koncernie SABMiller w latach 1996-2008 na wielu stanowiskach marketingowych, począwszy od kierownika ds. zarządzania marką w Polsce, poprzez marketing menedżera na Europę, po dyrektora marketingu na Słowacji. W tym czasie m.in. przyczyniła się do ogromnego sukcesu piwa Żubr, które w ciągu roku z niewielkiej marki regionalnej przekształciło się w jedną z wiodących na polskim rynku, zwiększając sprzedaż o ponad 8000%.

Natomiast przez ostatnie pięć lat zajmowała wysokie stanowiska komercyjne w firmach Enea i Tetra Pak.
W tym roku Olimpia Osińska-Rudowicz podjęła decyzję o powrocie do Kompanii Piwowarskiej i od czerwca jako menedżer projektu zajmuje się rozwojem marki Książęce.