Logo

Marketing MIX

Rusza 10 odsłona Szkoły Strategii Marki

Jubileuszowa 10. edycja Szkoły Strategii Marki rozpocznie się już na początku października br. Jest to jedna z flagowych inicjatyw edukacyjnych organizowanych przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR współtworzona przez wybitnych praktyków z różnych dziedzin komunikacji marketingowej. SSM jest dedykowany marketerom, jak i pracownikom agencji reklamowych, interaktywnych, PR czy domów mediowych. Rekrutacja do tego wyjątkowego projektu edukacyjnego już trwa.

Szkoła Strategii Marki wyróżnia się spośród innych kursów dostępnych na rynku swoim multidyscyplinarnym charakterem, szybkim i elastycznym dostosowywaniem programu nauczania do bieżących potrzeb kadr i rynkowych trendów. Co ważne, program zajęć SSM uwzględnia możliwość poszerzania wybranych modułów na życzenie uczestników. Jeśli uznają oni, że dany temat nie został wyczerpany lub chcieliby dowiedzieć się w określonym zakresie więcej, organizatorzy umawiają dodatkowe fakultety. Oprócz elastyczności programu oraz zajęć kurs charakteryzuje się również tym, że chętnie angażują się w niego nowi wykładowcy. Są to najlepsi specjaliści w swojej dziedzinie, wiodący stratedzy i eksperci. Łącznie sprawia to, że Szkoła stale ewoluuje, zmienia się i z każdą edycją oferuje kursantom coś nowego.

W ramach programu 10. edycji Szkoły Strategii Marki kursanci mogą liczyć na bardzo różnorodne bloki tematyczne. Założeniem SSM jest przejście przez proces tworzenia strategii, jej egzekwowania oraz umiejętności doboru optymalnych narzędzi. Dlatego m.in. zajęcia będą poświęcone: planowaniu komunikacji w mediach, wpływowi PR na strategię marki, mierzeniu efektywności kampanii, tworzeniu strategii dla marki czy jej ewaluacji. Zajęcia będą odbywały się co dwa tygodnie – w piątki i soboty, w grupie liczącej od 25 do 30 osób w nowej siedzibie SAR przy ul. Czerskiej, gdzie będą mogli korzystać z nowoczesnej infrastruktury szkoleniowej.

– Bardzo nas cieszy stałe, z edycji na edycję, powiększające się zainteresowanie Szkołą Strategii Marki zarówno wśród podmiotów członkowskich SAR, jaki spoza naszego Stowarzyszenia. Szczególnie cenimy sobie zainteresowanie kursem wśród kadr działów marketingu i reklamy poszczególnych firm. Pozwala to skonfrontowanie podczas zajęć różnych punktów widzenia, potrzeb i oczekiwań obu stron, które na co dzień funkcjonują najczęściej w relacji klient-dostawca. Jest to bardzo cenne doświadczenie. Ponadto zauważamy również rosnącą popularność SSM poza granicami Polski – powiedział Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. – Co dla nas bardzo ważne i budujące – pojawiają się również zapytania i prośby o organizację zamkniętej formuły SSM na zamówienie różnych firm, co jest tylko potwierdzeniem, że nasz kurs jest bardzo ceniony w branży – dodaje Paweł Tyszkiewicz.