Już ponad 100 wystawców potwierdziło swój udział podczas Festiwalu Marketingu i Festiwalu Druku – 5. Targów Reklamy i Poligrafii Reklamowej. Dwudniowa impreza odbędzie się w Warszawie, w dniach 9-10 września br. w warszawskiej Hali EXPO XXI.
Festiwal jest unikalnym połączeniem formuły ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji. Wśród wystawców znajdą się czołowe firmy z szeroko pojętego rynku reklamy: od importerów i producentów artykułów promocyjnych, drukarń, producentów POS, opakowań po dostawców mediów i maszyn.
– Festiwal Marketingu i Druku to obecnie największa impreza branżowa w Polsce w drugiej połowie roku. Aktualnie obecność na targach potwierdziło ponad 100 wystawców, a lista jest ciągle otwarta. Targi to kompleksowa oferta dla całej branży reklamowej. W tym roku do grona wystawców dołączyli producenci opakowań, drukarnie z tego segmentu rynku reklamy – m.in. drukarnie etykiet oraz dostawcy mediów i maszyn – mówi Robert Załupski, Dyrektor Festiwalu.
Festiwal dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu. W gronie zwiedzających znajdą się dodatkowo przedstawiciele firm FMCG, branży farmaceutycznej, kosmetycznej, przemysłowej i tworzyw sztucznych, producenci, dystrybutorzy i technolodzy branży opakowaniowej. W zeszłorocznej edycji impreza przyciągnęła prawie 4000 zwiedzających.
W ramach targów zostanie zorganizowany konkurs na Innowację Roku (Złoty Medal) oraz Super Gift, na najlepszy gadżet promocyjny dostępny w przedziałach cenowych wyszukiwarki giftsonline.pl.
Na targi obowiązuje bezpłatna rejestracja, a organizator zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu na teren targów osobom niezwiązanym z branżą reklamową.
– Festiwal Marketingu i Festiwal Druku to wyselekcjonowana grupa zwiedzających z pominięciem osób niezwiązanych z branżą reklamową. Kładziemy nacisk na jakość kontaktów, a nie ich ilość – podkreśla Robert Załupski.
Patronat nad wydarzeniem objęły Polska Izba Opakowań, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych, Polska Izba Fleksografów oraz Kancelaria rzeczników patentowych IP & Law.