Logo

Marketing MIX

Outdoorowa kampania BelToll

Na wielkoformatowych tablicach Motorway 12x4m, należących do firmy reklamy zewnętrznej Jet Line, trwa kampania informująca o BelToll,  systemie poboru opłat za przejazdy po drogach Białorusi.  

BelToll, elektroniczny system poboru opłat drogowych, obowiązuje na Białorusi od 1 sierpnia br. Akcja informacyjna skierowana do kierowców, rozpoczęła się już w czerwcu i potrwa na outdoorze do końca sierpnia. Do kampanii zostały wybrane nośniki przy trasach Warszawa – Białystok – Warszawa,  Warszawa – Terespol oraz przy autostradzie A2, prowadzącej w kierunku Warszawy.  

– O skuteczności kampanii reklamowej decyduje między innymi wybór nośników. Trudno  o lepszy wybór środka komunikacji z kierowcami niż sieć Motorway 12×4, adresowana właśnie do kierowców. Zgodnie z założeniami briefu zawęziliśmy wybór lokalizacji do tablic przy kierunkach prowadzących na wschód, aby informacja o systemie BelToll dotarła precyzyjnie do grupy celowej – podkreśla Renata Zapalska, Account Manager w Jet Line, która odpowiadała za rekomendację nośników i realizację kampanii.  

Badania widowni reklam na tablicach Motorway, prowadzone przez Millward Brown na zlecenie Jet Line wskazują, że zdecydowana większość ankietowanych zauważa tablice reklamowe przy drogach (88% ankietowanych) a ponad połowa (55%) zapamiętuje konkretną markę lub reklamę.  

Motorway 12x4m to sieć 326 konstrukcji z tablicami reklamowymi o największym formacie w klasycznej ofercie outdoorowej. Umieszczone w całej Polsce tablice składają się na jedyną
sieć nośników outdoorowych przy trasach, w tym autostradach.  

Jet Line jest drugim co do wielkości operatorem tablic reklamowych typu frontlight 12x4m. Do firmy należy prawie 31% wszystkich tego typu nośników w Polsce.