Logo

Marketing MIX

SAR powiększa skład Rady Nadzorczej i wybiera Przewodniczącego

7 sierpnia 2013 ukonstytuowała się nowa Rada Nadzorcza Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Z inicjatywy firm członkowskich, jej skład został powiększony z 3 do 5 osób. Równocześnie Rada wybrała jednogłośnie Wojciecha Borowskiego CEO McCann Worldgroup na swojego Przewodniczącego.
Po wyborach w skład Rady wchodzą następujące osoby: Wojciech Borowski, CEO McCann Worldgroup, Agnieszka Kosik, CEO MediaCom, Cezary Antoń, Partner i Dyrektor Zarządzający w Fat Baby oraz 2 nowych członków: Paweł Kastory, CEO DDB Group i Tomasz Bałuk, Prezes Ogilvy Group Poland i poprzedni Prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 96 podmiotów – agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne i ambientowe. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy.