Logo

Marketing MIX

IPG Mediabrands uruchamia w Danii usługę Cadreon do obsługi europejskich rynków

IPG Mediabrands, należące do międzynarodowej sieci Interpublic Group (NYSE: IPG), ogłosił uruchomienie platformy Cadreon w Danii, która umożliwi dokonywanie automatycznego zakupu mediów. Cadreon ma działać jako centralny ośrodek, koncentrujący zakupy dla wszystkich krajów skandynawskich oraz dla kluczowych rynków europejskich, w tym Polski.

Niedawne uruchomienie usługi w Danii to element intensywnej strategii ekspansji Cadreona w regionie europejskim. Automatyczny serwis zakupowy wystartował w 2011 roku w Wielkiej Brytanii i był stopniowo rozszerzany na inne rynki, m.in.: w Niemczech, Holandii, Francji, Belgii oraz ostatnio we Włoszech.

Cadreon to wyspecjalizowana platforma cyfrowa, która integruje technologie, dane i zasoby -mediowe, dzięki czemu dociera do odbiorców końcowych w czasie rzeczywistym. Działając jako niezależny nabywca mediów, Cadreon integruje zasoby i dane z wielu krajowych i międzynarodowych platform RTB (SSP – supply side platform, AdExchange, DataManagementPlatform). Dzięki temu działaniu zwiększana jest efektywność i skuteczność komunikacji digitalowej, w ramach kampanii display, online wideo czy też na platformach mobilnych.

Nicole Crainer, prezes Mediabrands Audience Platform, powiedział: – Uruchomienie usługi Cadreon w Danii umożliwia nam pomoc klientom w nawiązywaniu relacji z najważniejszymi z ich punktu widzenia widowniami. Przenosząc te specjalistyczne możliwości do Danii, stworzyliśmy także centrum regionalne, które pozwoli nam obsługiwać wszystkie rynki skandynawskie, co uważamy na kamień milowy w naszych działaniach.

Zespół specjalistów Cadreon’a, pracujących w Kopenhadze, będzie pomagał klientom z rynków skandynawskich i europejskich zwiększać efektywność prowadzonych przez nich działań biznesowych. Oferowane usługi to identyfikacja kluczowych publiczności oraz stwarzanie określonych, istotnych dla klientów rynków, poprzez wykorzystanie różnorodnych platform.

Do grupy IPG Mediabrands w Polsce, należą: Universal McCann, Initiative Media, Lowe Media i Reprise media