Logo

Marketing MIX

Koncertowy Volkswagen The Beetle

Sobota, 3 sierpnia upłynęła w Warszawie pod znakiem ulicznych, gitarowych koncertów w najmodniejszych miejscach stolicy. Wszystko za sprawą The Beetle.

Rockowych solówek Kuby Frydrycha mogli posłuchać bywalcy popularnych warszawskich lokali. Muzyk podłączał swoją gitarę do systemu audio samochodu i rozpoczynał improwizowane minikoncerty.

Ta oryginalna partyzancka akcja marketingowa Volkswagen Group Polska, została stworzona specjalnie z myślą o kultowym samochodzie, jakim jest Volkswagen The Beetle. Popularny Garbus zmienił się jednak z niepozornego żuczka w zadziorne auto.

– O The Beetle można powiedzieć naprawdę wiele. Że jest legendą, ikoną, samochodem, na którym wychowały się pokolenia. Zależało nam na tym, aby odświeżyć jego wizerunek i zainteresować nim młodych, kreatywnych ludzi z pasją – mówi Mateusz Liśkiewicz, kierownik ds. komunikacji w Volkswagen Group Polska.

Samochód zachował swój wyjątkowy styl, ale uzyskał nową sportową sylwetkę i zadziorny charakter. „Flower power” to już przeszłość. The Beetle nie jest grzecznym samochodem z wazonikiem na kwiaty.

– To wyjątkowe auto z charakterem. Chcieliśmy pokazać, że stać go na coś więcej niż tylko standardową reklamę. Udowodniliśmy, że o The Beetle jest naprawdę głośno – podsumowuje Katarzyna Bara, koordynator akcji z Volkswagen Group Polska.

Popisowe solówki zostały nagrane na potrzeby stworzenia klipu promującego wydarzenie. Film dostępny jest tutaj: www.youtu.be/4AvNscEWpsM

Akcję zorganizowała agencja reklamowa Just, a wsparciem PR zajęła się agencja Dobocom.