Piotr Kośmider – jako Business Development Director – dołączył do kadry zarządzającej holdingu Focus Media Group, w skład którego wchodzą: agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage, agencja event oraz field marketingu Imagine Nation, a także interaktywna Comfitura.
Kośmider, dotychczas związany zawodowo z polskimi oddziałami sieciowych agencji reklamowych takich jak McCann Ericsson, Grey Worldwide czy Leo Burnett, w Focus Media Group jest odpowiedzialny za dalsze budowanie zintegrowanej oferty spółek należących do holdingu. Do głównych zadań Piotra należy także rozwój kolejnych kompetencji komunikacyjnych i technologicznych w grupie – wspólnie z zarządem będzie decydował o nowych inwestycjach.
– Focus Media Group to struktura, która pozwala w sposób wyjątkowo spójny i efektywny odpowiedzieć na całą paletę potrzeb klienta. Niewątpliwie wiedza Piotra, a także jego ogromne doświadczenie, pomoże nam jeszcze lepiej przygotować się do obsługi ciekawych marek i dużych firm – mówi Rafał Kupidura, Prezes Zarządu Focus Media Group. – Wiem, że świeże spojrzenie Piotra pozwoli nam odpowiednio wykorzystać obecne możliwości, a w efekcie wspólnej pracy uda nam się obrać najlepszy kierunek dalszego rozwoju grupy – dodaje Kupidura.
Zdaniem Kośmidera Focus Media Group to grupa firm, posiadających wiedzę i doświadczenie, które pozwalają sprawnie wspierać sprzedaż i budować wizerunek za pomocą każdego medium, łącząca kompetencje reklamowe i technologiczne. W porównaniu ze strukturami korporacyjnymi jest bardziej elastyczna w dialogu z klientami i otwarta na poszukiwania optymalnych rozwiązań.
– Zespół Focus Media Group to także niezwykła konstelacja ludzka. Uderzyło mnie to, że nie kolekcjonują nagród, ale je tną i dzielą się nimi z klientami, że projektują POS-y w podobny sposób jak Mercedes samochody, a podręcznymi narzędziami są drukarki 3D, że mają w sobie ciągłą chęć przekraczania granic. Właściciele grupy występujący w roli sióstr Kopciuszka w gwiazdkowym przedstawieniu teatralnym też nie trafiają się codziennie – twierdzi Piotr Kośmider, Business Development Director w Focus Media Group.
Na chwilę obecną przedstawiciele Focus Media Group myślą o dalszym rozwoju kompetencji komunikacyjnych, np. designu, budowania wizerunku, „visual storytelling” oraz technologicznych, np. rozwiązań interaktywnych i mobilnych, automatyzacji marketingu, wykorzystania danych.
Aktualnie do grona klientów Focus Media Group należą m.in.: Brown-Forman Polska (Jack Daniel’s, Finlandia), Telewizja Polsat, ING Usługi Finansowe, SEB Group (Rowenta, Krups, Tefal), Colgate-Palmolive, Echo Investment.