Logo

Marketing MIX

Sukces festiwalowego sklepu Lidl na XIX Przystanku Woodstock

Na Przystanku Woodstock Lidl już po raz trzeci uruchomił festiwalowy sklep. Dzięki temu,  uczestnicy zabawy mogli na miejscu zaopatrywać się w świeże produkty spożywcze,  dostępne jak zwykle w atrakcyjnych cenach, a także korzystać z atrakcji przygotowanych  w Strefie Chillout.

Dzięki obecności sklepu Lidl na Przystanku Woodstock uczestnicy wydarzenia mieli możliwość zrobienia zakupów od 30 lipca do 4 sierpnia bez konieczności opuszczania terenu Festiwalu. W asortymencie sklepu znalazły się najbardziej potrzebne produkty takie jak artykuły spożywcze, higieniczne oraz akcesoria turystyczne (śpiwory, materace czy namioty) a ci, którzy nie lubią wozić ze sobą ciężkich bagaży, mogli kupić również odzież, m.in. T-shirty, bieliznę czy skarpetki. Ceny w woodstockowym Lidlu były takie same, jak te obowiązujące w pozostałych placówkach w całej Polsce.

Dużym zainteresowaniem uczestników festiwalu cieszyło się ciepłe pieczywo prosto z pieca, po które ustawiały się długie kolejki. Pachnące, maślane croissanty, słodkie ciastka z czekoladą, pożywne pizzerinki czy ciepłe kajzerki wyraźnie przypadły Woodstockowiczom do gustu. W sumie sprzedano zawrotną liczbę ponad pół miliona sztuk ciepłych wypieków. Popularne były również świeże warzywa i owoce takie jak pomidory, ogórki, arbuzy
oraz banany, których sprzedano razem prawie 38 tysięcy kilogramów.

Zorganizowaną przez Lidl Strefę Chillout odwiedziło ponad 8,5 tysiąca uczestników Festiwalu. W organizowanych codziennie warsztatach gry na bębnach wzięło udział w sumie kilkaset osób. Największym zainteresowaniem cieszył się jednak organizowany codziennie przez Lidla Festiwal Kolorów, który był główną atrakcją przysklepowej strefy Chillout.

W trakcie trwania przystanku Woodstock, w tej wywodzącej się z Indii barwnej zabawie wzięło udział w sumie ponad 1500 osób.  Kolejnymi atrakcjami przygotowanymi przez Lidl w Strefie Chillout były turnieje gry w piłkarzyki, Bitwy na Balony z wodą, trampoliny, kafejka internetowa oraz punkty bodypainting.

Więcej zdjęć znajduje się na www.lidl.pl oraz facebook.com/lidlpolska.