Logo

Marketing MIX

Debiut W.E.S.T. Polska na Festiwalu Marketingu i Druku

W.E.S.T. Polska pojawi się na Festiwalu Marketingu i Druku po raz pierwszy, jako wyłączny dystrybutor marki Keya zaprezentuje najtańszą w Polsce odzież reklamową. Najsilniejszą stroną proponowanych przez W.E.S.T. Polska t-shirtów, koszulek polo oraz bluz marki Keya jest stosunek ceny do jakości. Choć brzmi to banalnie, w tym przypadku idealnie udaje się łączyć najniższe ceny z najwyższą jakością.

Promowona przez W.E.S.T. marka Keya posiada ogromne możliwości produkcyjne, wsparte 20-letnim doświadczeniem. Sama fabryka zajmuje powierzchnię odpowiadającą 38 akrom i wyposażona jest w maszyny wyprodukowane przez światowych liderów w tej działalności. Bawełna, która najpierw wykorzystywana jest do produkcji nici, a następnie gotowych produktów, w całości importowana jest z USA. Dzięki użyciu najnowszej technologii wytwarzane są setki ton przędzy każdego dnia, co pozwala osiągnąć 360 000 t-shirtów produkowanych dziennie. Ciekawostką jest fakt stosowania różnych przędzy, pozwalających uzyskać odmienne typy bawełny: Ring Spun (oraz jej czesaną odmianę) oraz Open End. Daje to potencjalnym klientom większe możliwości wyboru.

W.E.S.T. Polska korzysta z dwóch stanów magazynowych. Lokalny magazyn, znajdujący się pod Wrocławiem liczy ok. 800 000 szt. różnych t-shirtów, koszulek polo oraz bluz. Centralny magazyn w Belgii to już ok. 8 000 000 szt. Firma każdego dnia realizuje kilkadziesiąt indywidualnych zamówień, od małych po paletowe. Każde przedsiębiorstwo, które choć w niewielkim stopniu zajmuję się w swojej działalności odzieżą reklamową (ochronną), z całą pewnością powinno odwiedzić stoisko G3.

www.keyaeurope.pl
www.festiwalmarketingu.pl