Logo

Marketing MIX

Klub PSI FIRST: jeszcze więcej premier produktów podczas PSI 2014

Nowości produktowe są esencją przemysłu produktów promocyjnych. To wystarczający powód, aby dać im jeszcze wyższy priorytet w przyszłorocznym PSI. Klub PSI FIRST zajmuje się promocją premier produktowych wystawców targów.

– Producenci będą mieli okazję, aby odpowiednio uczcić wprowadzenie ich produktu na rynek przed międzynarodową  rzeszą przedstawicieli branży artykułów promocyjnych. W rezultacie żaden z odwiedzających nie będzie mógł  przeoczyć nowości –  mówi Michael Freter. Dyrektor PSI

W klubie PSI FIRST wybrani wystawcy targów łączą się w celu prezentacji swoich innowacyjnych produktów na tej wiodącej wystawie po raz pierwszy. Goście zobaczą więc szereg unikalnych  premier, gdyż produkty nie mogły być nigdzie wcześniej  prezentowane, nawet podczas  wewnętrznych firmowych wydarzeń. PSI wspiera producentów oferując im  kompleksowy pakiet marketingowy, dzięki czemu będą oni w centrum uwagi na targach. Nowości będą pokazywane już w części wejściowej. Wystawcy będą obecni we wszystkich mediach PSI – począwszy od gazety targowej, aż po targowy katalog. Na miejscu wolontariusze będą informować  odwiedzających o premierowych produktach.

Poprzednie edycje pokazały, że nowości mogą odegrać kluczową rolę w procesie podejmowania decyzji o odwiedzeniu targów. W PSI 2013, więcej niż jedna trzecia gości potwierdziła, że przybyła do Düsseldorfu, by szukać innowacji i trendów. Z klubem PSI FIRST w 2014 roku, będą teraz mieć szersze możliwości, by już na początku roku zobaczyć główne nowości  skoncentrowane w jednym miejscu.

O PSI

PSI to wiodące europejskie targi branży upominków reklamowych i przegląd trendów i innowacji w przemyśle. W czasie targów w specjalnych strefach prowadzone będą wykłady i dyskusje o technologiach znakowania, drukowania i wykańczania. W 2013 roku 963 wystawców prezentowało się dla 13.772 zwiedzających z 75 krajów. 52. PSI odbędzie się od 8 do 10 stycznia 2014 w Düsseldorfie.

www.psi-messe.com