Logo

Marketing MIX

Pro Loko – nowa spółka na rynku

Na rynku pojawiła się nowa spółka Pro Loko, zajmująca się lokowaniem produktu oraz branded content. Została założona przez Urszulę Chim, która przez osiem lat pracowała dla Omnicom Media.

Pro Loko działa w marketingowej grupie Concept Liberty Group, w której funkcjonują od dawna Concept Publishing – lider polskiej branży magazynów typu custom, Concept Interactive –specjalizujący się w działaniach interaktywnych i social media oraz Egzo Group –agencja PR. Kompleksowe połączenie ofert i wiedzy podmiotów, ma na celu tworzenie jak najlepszej jakości contentu oraz jego dystrybucji poprzez kreatywne narzędzia i kanały.

– Teraz dzięki doświadczeniu grupy, możemy składać Klientom skuteczne oferty integrujące lokowanie produktu z działaniami w wielu mediach : telewizji, kinie, Internecie, mobile czy live marketing – mówi Rafał Plewiński , Członek Zarządu Pro Loko i Prezes Concept Liberty Group.

– Jest to szczególnie ważne w obliczu procesu cyfryzacji, fragmentyzacji telewizji oraz zmiany konsumpcji mediów polegającej min. na rosnącemu zjawisku multiscreeningu. Content nie jest już „konsumowany” w jednym medium, a telewizja w dłuższym okresie przestanie być dominująca. Już teraz, coraz więcej widzów ogląda seriale i programy w Internecie na laptopach i tabletach, powstają też specjalne wersje na telefony. Mało tego, również sami konsumenci tworzą swój content i potrafi on trafiać do milionów odbiorców miesięcznie – dodaje Łukasz Skalski, Członek Zarządu Pro Loko oraz Prezes Concept Interactive.

Nowa spółka Pro Loko, współpracuje bezpośrednio z producentami, scenarzystami i ma na celu tworzyć dla swoich klientów unikalne, projekty szyte na miarę. Dzięki temu może pokazywać w ciekawy sposób atrybuty marki a nie tylko przekazywać informacje o produkcie. Podstawowym kryterium projektów, jest wysoka jakość tworzonego contentu.

– Tego oczekują od nas marketerzy oraz przede wszystkim widzowie i odbiorcy. Nasz rynek już dojrzał i źle przygotowany, nachalny product placement działa negatywnie. Unikalną kwestią w naszej kompleksowej ofercie jest to, że nie tylko tworzymy content, ale zajmujemy się jego dystrybucją, tworząc stosowne narzędzia i kanały. W świecie zmieniających się mediów będzie to kluczowa i podstawowa sprawa. Właśnie dlatego jako odpowiedź na potrzeby rynku i Klientów powstało Pro Loko – mówi Urszula Chim, Prezes Zarządu nowej spółki Pro Loko.

Obecnie cała grupa zatrudnia przeszło 50 osób i obsługuje jedne z największych firmy na rynku takie jak PKO BP, Douglas, Polpharma, Pioneer Investment, Mayland i wiele innych. Już po pierwszych spotkaniach z Klientami wiemy, że nasze pozycjonowanie było słuszne. Klienci doceniają ofertę, która pozwoli im efektywnie i bezproblemowo zarządzać projektami branded content . Pro Loko działa od niedawna, ale już w tym miesiącu zobaczymy nasze pierwsze realizacje na antenie, przygotowane dla Marki Ceresit (Henkel Polska). Kolejne projekty są w przygotowywaniu- tłumaczy Urszula Chim.

Materiał opracowany na podstawie informacji www.epr.pl