Logo

Marketing MIX

Rebranding Sodexo

Grupa Sodexo zmienia swój wizerunek. Jedną z kluczowych zmian są nowe nazwy działających w ramach Grupy spółek. Sodexo Motivation Solutions to dziś Sodexo Benefits and Rewards Services, zaś Sodexo On-site Service Solutions działa pod nazwą Sodexo On-site Services.

Nowa nazwa Sodexo Benefits and Rewards Services funkcjonuje na polskim rynku od września 2013 r. Doświadczenie firmy w obszarze świadczeń pozapłacowych liczy jednak aż 15 lat, doradza w obszarze budowania trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności klientów i partnerów biznesowych. Do tej pory z oferty Sodexo Benefits and Rewards Services skorzystało już 43 tysiące klientów i ponad 3,5 miliona użytkowników w całej Polsce.

Zmianie nazwy towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej, która obejmuje wszystkie produkty i usługi Sodexo Benefits and Rewards Services. Dotyczy zarówno Kart i Kuponów, dzięki którym od lat polscy pracodawcy dbają o większe zaangażowanie pracowników oraz o budowanie pozytywnych relacji z klientami i kontrahentami, jak również platform: Sodexo Select do zarządzania świadczeniami pozapłacowymi oraz Sodexo Performance Suite do efektywnego prowadzenia programów lojalnościowych.

Dzięki rebrandingowi Sodexo w bardziej bezpośredni i konkretny sposób komunikuje zakres swojej oferty i koncentruje się na usługach (zmiana ze słowa „solutions” – „rozwiązania”, na „services” – „usługi”), które są trzonem prowadzonego biznesu: słowo „benefits” mówi o świadczeniach pozapłacowych, zaś „rewards” o nagrodach w programach lojalnościowych.

– Nazwa Sodexo Benefits and Rewards Services dobrze opisuje charakter świadczonych przez naszą firmę kompleksowych usług w zakresie motywacji. Zmiana nazwy pomoże nam w budowaniu silnej pozycji marki Sodexo na polskim i globalnym rynku, co przełoży się również na sukces naszych klientów i partnerów biznesowych – mówi Robert Lech, Dyrektor Generalny Sodexo w Polsce.