Logo

Marketing MIX

Focus Advantage pracuje dla francuskiego dewelopera

Agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage wygrała przetarg na obsługę marketingowo-reklamową Bouygues Immobilier Polska – największego francuskiego dewelopera w Polsce, który cieszy się mocną pozycją na warszawskim rynku nieruchomości.

Do głównych zadań Focus Advantage należy przygotowanie kreacji oraz produkcja materiałów ATL i BTL wykorzystywanych w kampaniach reklamowych dewelopera, a także opracowanie identyfikacji wizualnej poszczególnych inwestycji, tworzenie folderów oraz innego rodzaju materiałów informacyjnych i reklamowych na potrzeby biur sprzedaży i atelier Bouygues Immobilier Polska oraz udziału w targach.

Jednym z pierwszych efektów współpracy jest trwająca kampania reklamowa Bouygues Immobilier Polska, w której deweloper zwraca uwagę na wartość dodaną przy zakupie lokalu, czyli „wykończenie mieszkania i kuchnia z AGD w cenie”. Promocja potrwa kilka miesięcy, najprawdopodobniej do grudnia br. i w tym czasie będzie komunikowana na outdoorze, w prasie, radio oraz w internecie.

Wcześniej Focus Advantage opracowało kampanię wizerunkową "Bezpieczny deweloper", w której Bouygues Immobilier podkreślało, że jest odpowiedzialne za budowę dużych i znanych inwestycji w Europie, np. tunelu pod Kanałem La Manche oraz stadionu narodowego we Francji – Stade De France. Agencja przygotowała również sierpniową kampanię sprzedażową dewelopera realizowaną pod hasłem "Ceny na wakacyjnym luzie".

Wybrane aktywności marketingowe na rzecz dewelopera Focus Advantage realizuje przy wsparciu siostrzanych agencji z holdingu Focus Media Group – za działania eventowe odpowiada Imagine Nation, natomiast adaptacją materiałów reklamowych do internetu zajmuje się Comfitura.