Logo

Marketing MIX

Cityboard Media i Multikino Media rozpoczęli współpracę

Broker reklamy kinowej Multikino Media oraz Cityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, wspólnie poszukują sponsorów dla tegorocznej edycji Nocy Reklamożerców, która już w listopadzie br. odbędzie się w kinach sieci Multikino.

Noc Reklamożerców to unikalna w skali całego świata impreza złożona z projekcji starannie wyselekcjonowanych reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy organizowane od ponad 30 lat, w 40 krajach. W tym roku w Polsce Noc Reklamożerców odbędzie się po raz 22, a w kinach sieci Multikino po raz 11! Tym razem po raz pierwszy dla polskich Reklamożerców program zostanie wyemitowany w najwyższej cyfrowej jakości.

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział ponad 5 tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Reklamożercy to osoby między 18 a 35 rokiem życia, studenci marketingu, zarządzania, komunikacji, Public Relations, pracownicy mediów, agencji reklamowych i domów mediowych oraz dziennikarze i blogerzy.
W związku z tegoroczną edycją Nocy Reklamożerców Multikino Media oraz Cityboard Media przygotowali dla sponsorów tego wydarzenia szeroką ofertę świadczeń reklamowych. Zaczynając od gwarantującej dotarcie do 600 tysięcy widzów kampanii on screen, przez kampanię off screen, bilety lub dedykowaną salę dla sponsora, po dwutygodniową kampanię na 60 cityboardach w Polsce i 5 ecolightach w Warszawie. Ponadto sponsor ma zagwarantowany szereg świadczeń reklamowych w trakcie imprezy.

– Nasze dotychczasowe doświadczenia z tworzenia z mediami, na przykład ze stacjami radiowymi, wspólnych pakietów reklamowych oraz zainteresowanie nimi zachęciło nas do rozpoczęcia współpracy z firmą outdoorową. Mamy nadzieję, że nasza propozycja przygotowana wspólnie z Cityboard Media również będzie atrakcyjna dla reklamodawców – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.  

– Dla Cityboard Media to ciekawe doświadczenie – tworzenie komplementarnych ofert z innymi mediami, a dla wszystkich uczestników i sponsorów projektu szansa na poszerzenie zasięgu oraz zwiększenie skuteczność kampanii promującej Noc Reklamożerców. Nasze wielkoformatowe nośniki są integralną częścią miasta, tak jak sieć kin Multikino – liczymy więc na sukces – powiedział Andrzej Grudziński,  Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media.