Logo

Marketing MIX

United International Pictures po raz kolejny z Mindshare Polska

Dom mediowy Mindshare Polska wygrał przegląd ofert na obsługę mediową jednego z największych na świecie dystrybutorów filmowych – United International Pictures. Agencja, podobnie jak w minionych latach, będzie odpowiadała za kompleksowe planowanie, zakup oraz optymalizację kampanii we wszystkich rodzajach mediów, promujących produkty wytwórni Paramount i Universal Pictures.

Przetarg ogłoszony przez United International Pictures dotyczył 21 rynków, na których firma prowadzi działalność. Pierwotnie władze UIP zakładały centralizację wszystkich budżetów reklamowych, jednak ostatecznie rozstrzygnięcia dotyczyły poszczególnych rynków indywidualnie.

W konkusie obok domu mediowego Mindshare Polska wzięły udział także: Starcom oraz Initiative. Postępowanie przetargowe koordynował uznany na międzynarodowym rynku audytor mediowy firma Ebiquity.

– Z wielką radością przyjęliśmy informację, iż budżety reklamowe wytwórni filmowych Paramount i Universal Pictures w 2014 roku będą nadal zarządzane przez dom mediowy Mindshare Polska. Cieszymy się, że przygotowana przez nas oferta strategii komunikacyjnej oraz warunki kosztowe zostały wysoko ocenione przez Klienta. Co więcej, zaproponowane przez nas rozwiązania sprawiły, iż Klient zmienił pierwotny plan scentralizowania wszystkich budżetów reklamowych i podjął decyzję o dalszej współpracy z naszym domem mediowym – powiedziała Paulina Sobieszek, Partner, Business Development domu mediowego Mindshare Polska.

Zgodnie z przedstawioną w ofercie strategią komunikacji, do zadań domu mediowego Mindshare Polska należeć będzie planowanie, zakup oraz optymalizacja kampanii reklamowych we wszystkich typach mediów dla marek Paramount i Universal Pictures.