Logo

Marketing MIX

ArtGroup dla TA Hydronics poza granicami Polski

Po kampanii zrealizowanej dla polskiego oddziału TA Hydronics, grupa Marketingowa ArtGroup nawiązała współpracę z kolejnymi europejskimi przedstawicielstwami firmy. Dzięki wymiernym efektom, jakie ArtGroup uzyskało na rynku polskim, czeskim, litewskim, estońskim i białoruskim, grupa rozpoczęła pracę dla szwajcarskiej centrali firmy. Wesprze tym samym inżynieryjny koncern IMI plc, którego częścią jest TA Hydronics.

Niekonwencjonalne podejście do kreacji, dotarcie do stanowiących grupę docelową specjalistów z branży instalacyjnej i sukces kampanii pozwoliły ArtGroup zyskać zaufanie TA Hydronics, dostawcy rozwiązań w zakresie dystrybucji hydraulicznej i regulacji temperatury. Stale rozwijająca się współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy i obsługa marki na większości rynków europejskich,  pozwoliły ArtGroup wkroczyć na inne rynki i nawiązać współpracę z centralą firmy. Dzięki zadowalającym rezultatom prowadzonych do tej pory działań, zakres obsługi świadczonej przez Grupę Marketingową ArtGroup został rozszerzony o realizację i projektowanie materiałów POS oraz narzędzi multimedialnych. Poza kampanią promocyjną ArtGroup realizuje również dla TA Hydronics działania z zakresu promocji sprzedaży.

– Nawiązanie i rozwijająca się współpraca z TA Hydronics to dla nas sygnał, że proponowane przez ArtGroup rozwiązania mogą śmiało rywalizować z koncepcjami naszych zagranicznych konkurentów. Świadczy to też o niezwykłej staranności i światowym poziomie, na jakim wykonujemy powierzone nam zadania. Cieszy nas to tym bardziej, że TA Hydronics nie jest naszym pierwszym zagranicznym klientem. Wcześniej współpracowaliśmy już z koncernami Henkel i Saint-Gobain, niekwestionowanymi liderami w swych dziedzinach – mówi Krzysztof Fiegler, prezes ArtGroup.

Współpraca z centralą i europejskimi oddziałami TA Hydronics to nie pierwszy projekt, dzięki któremu ArtGroup wyszła poza granice Polski. Grupa współpracowała wcześniej z marką Henkel, międzynarodowym koncernem chemicznym, dla którego realizowała działania promocyjne związane z wprowadzeniem na rynki europejskie nowego produktu. ArtGroup podjęła się również kompleksowej realizacji serwisu korporacyjnego na Europę Środkowo-Wschodnią dla koncernu Saint-Gobain, światowego lidera na rynkach związanych z habitatem i budownictwem.