Logo

Marketing MIX

BE MEDIA w placówkach medycznych LUX MED

Od stycznia 2014 roku Biuro Reklamy BE Media będzie dysponowało czasem reklamowym w prywatnych placówkach medycznych LUX MED na wyłączność dla Domów Mediowych. Oferta stanowi 65 placówek i ponad 200 nośników, gdzie dotarcie jest na poziomie 1 miliona Pacjentów w ciągu miesiąca.

LUX MED jako pierwsza sieć medyczna w Polsce wykorzystał ekrany DS jako nośnik informacji na tak ogromną skalę. Ma to istotny wpływ na rozwój i poprawę funkcjonowania placówek, a tym samym poprawę komfortu pacjentów.

Ekrany to kanał komunikacji z pacjentami, umożliwiający nie tylko otrzymanie aktualnych informacji dotyczących oferty placówki, ale również dającym możliwość zapoznania się z ciekawym kontentem z zakresu zdrowia i urody, ekologii, turystyki i kultury. Dodatkowo na nośnikach jest wydzielony czas reklamowy komercyjny oraz czas na kampanie społeczne.

– Reklama w takim miejscu to przede wszystkim szerokie dotarcie do określonej grupy Pacjentów oraz zaufanie, gdyż nie zezwalamy na reklamę produktów, które nie posiadają odpowiednich certyfikatów lub szkodzą zdrowiu – powiedziała Joanna Pełech z BE Media.

Monitory reklamowe LCD o wielkości 32-42’’umieszczone są przy drzwiach wejściowych do gabinetów lekarskich, przy recepcjach oraz w głównych holach.