Logo

Marketing MIX

Polskie kampanie PR wyróżnione w konkursie Magellan Awards

Działania komunikacyjne prowadzone przez Procontent Communication dla Polpharmy, Instytutu Oświaty Zdrowotnej oraz Saxo Bank Polska zostały wyróżnione w międzynarodowym konkursie Magellan Awards. Agencja otrzymała trzy nagrody Golden Awards, zdobywając odpowiednio 8, 9 i 10 miejsce w kategorii Top 50 Communications Campaigns of 2013.

W ramach poszczególnych projektów, do zadań agencji należała realizacja działań z zakresu brand building, public affairs oraz corporate PR. – Zdobycie aż trzech Golden Awards jest dla nas dużym wyróżnieniem oraz najlepszym dowodem na skuteczność realizowanych przez naszą agencję projektów. Cieszy nas, że aż trzy z prowadzonych aktualnie projektów znalazło się w pierwszej 10-tce najlepszych kampanii komunikacyjnych 2013 roku – mówi Iwona Kubicz, Prezes Zarządu Procontent Communication.

Magellan Awards jest dorocznym konkursem skierowanym do firm z branży public relations oraz marketingu, organizowanym przez amerykańską organizację LACP. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie nowoczesnej komunikacji.