Logo

Marketing MIX

Program Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014

Kongres Profesjonalistów Public Relations odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia w Rzeszowie. Organizatorzy spotkania zaplanowali prelekcje i warsztaty, podczas których będzie można wymienić się spostrzeżeniami oraz poznać najnowsze trendy, tym razem dotyczące komunikacji wewnętrznej.

Organizatorami wydarzenia są Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o., a sponsorem głównym firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. – Podczas spotkania dokładnie przyjrzymy się temu, jak prawidłowo budować relacje wewnętrzne. Będziemy dyskutować o tym, co zmieniło się w ciągu ostatnich lat oraz prognozować co będzie się działo w przyszłości. Rozważania w dużej mierze będą zorientowane na nowe narzędzia i kanały komunikacji. Mamy nadzieję, że różnorodność doświadczeń zaproszonych prelegentów przyczyni się do poszerzenia wiedzy uczestników – wyjaśnia pomysłodawca Kongresu, dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o.

W tym roku będzie można wysłuchać wystąpiąeń między innymi: Adama ŁASZYNA, Prezes Zarządu, Alert Media Communications, Szymona SIKORSKIEGO, Prezesa Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Publicon sp. z o.o., Magdaleny BUGAJŁO, Kierownika ds. Komunikacji Wewnętrznej Netia, Sebastiana BYKOWSKIEGO, Wiceprezesa Zarządu, Dyrektora Generalnego PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Romana JAMIOŁKOWSKIEGO, Dyrektora Biura Public Relations, Provident Polska SA, Mateusza MARTYNIUKA, Rzecznika Prokuratury Generalnej, Pawła TROCHIMIUKA, Prezesa Zarządu Partner of Promotion i Michała MACIERZYŃSKIEGO, Dyrektora Biura Innowacji, Banku PKO BP SA. Gościem specjalnym Kongresu będzie Sander SCHROEVERS, President of the Board of IECIE: the European Institute for International Business Communication.

Zgodnie z konwencją Kongresu w programie znalazła się również debata. Tematem tegorocznej jest: "do czego naprawdę służy komunikacja wewnętrzna i do kogo należy?"

Uzupełnieniem części merytorycznej Kongresu będą praktyczne warsztaty. Zajęcia odbędą się w kilku blokach tematycznych tak, aby uczestnicy mogli poświęcić swój czas na pozyskanie wiedzy z zagadnień, które szczególnie ich interesują. Trenerzy poruszą tematykę związaną z CSR-em, publikacjami medialnymi w kontekście kształtowania relacji oraz mitami dotyczącymi budowania komunikacji wewnętrznej w organizacjach publicznych i korporacjach.

Pełny program wydarzenia jest już dostępny na stronie.

OOH magazine jest partnerem wydarzenia.