We wtorek 4 lutego 2014 r. Kompania Piwowarska oraz operator Stadionu Narodowego – spółka PL.2012+ podpisali umowę, na mocy której lider branży piwowarskiej został partnerem największego stadionu w Polsce. W ramach umowy KP otrzymała tytuł Oficjalnego Sponsora – Dostawcy Piwa. Umowa będzie obowiązywać przez 3 lata.
Dzisiejsza uroczystość podpisania umowy to efekt kilkumiesięcznych rozmów i negocjacji. Na mocy dokumentu Kompania Piwowarska zyskała status partnera Stadionu Narodowego i otrzymała tytuł Sponsora – Dostawcy Piwa. Tym samym od końca lutego kibice oraz uczestnicy imprez organizowanych na Stadionie Narodowym będą mogli napić się piwa Tyskiego oraz innych piw z portfolio KP.
– Jesteśmy dumni z tego, że Tyskie będzie towarzyszyć uczestnikom wydarzeń odbywających na Stadionie Narodowym – biznesowych, muzycznych, kulturalnych, które ostatnio goszczą tutaj coraz częściej, a przede wszystkim sportowych, tak silnie kojarzonych ze wspaniałym świętem, jakim jest wspólne przeżywanie przez polskich kibiców sportowych emocji. Stadion Narodowy to miejsce niezwykle atrakcyjne i prestiżowe, dlatego obecność na nim Kompanii Piwowarskiej, będącej liderem krajowego rynku piwa, oraz Tyskiego, ulubionego piwa Polaków, jest zupełnie naturalna. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z firmą PL.2012+ zapewnimy gościom Stadionu Narodowego obsługę i rozrywkę na najwyższym poziomie – mówi Marzena Piórko, wiceprezes Kompanii Piwowarskiej ds. sprzedaży.
Umowa między KP a PL.2012+ została podpisana na 3 lata. W jej ramach Kompania Piwowarska ma prawo do wykorzystania wizerunku Stadionu Narodowego w komunikacji marketingowej. Branding firmy i jej marek pojawi się na zewnątrz i wewnątrz obiektu, jak również na jego stronie internetowej. Oficjalnemu sponsorowi zostanie także udostępniony czas na ekranach LED zamontowanych nad płytą boiska.
– Naszym celem zawsze była współpraca z tymi firmami, które w sposób nowoczesny i innowacyjny myślą o marketingu i sprzedaży. Jesteśmy przekonani, że Kompania Piwowarska poprzez partnerstwo ze Stadionem Narodowym zyskuje unikalną możliwość dotarcia do naszych wspólnych klientów w oparciu o emocje i unikalne wrażenia, jakich dostarcza każdy dzień na Stadionie Narodowym. Oczywiście zawsze ważny będzie fakt, że produkty wchodzące w skład portfolio Kompanii Piwowarskiej będą miały wyłączność na Narodowym, ale mam wrażenie, że dużo cenniejsze jest to, że Stadion jest miejscem jedynym w swoim rodzaju, o wyjątkowym charakterze, a przede wszystkim z najlepszą ofertą wydarzeń w Polsce. To doskonała platforma do tego, by wzbogacać doświadczenie marki – mówi Tomasz Zahorski dyrektor ds. partnerstw korporacyjnych w PL.2012+.
Dla Kompanii Piwowarskiej tytuł Oficjalnego Sponsora – Dostawcy Piwa Stadionu Narodowego stanowi bez wątpienia duże wyróżnienie i istotne przedsięwzięcie biznesowe. Jednocześnie to nie pierwszy w historii tej firmy alians ze sportem. KP poprzez swoje marki wspiera nie tylko konkretne drużyny i obiekty sportowe w wielu regionach kraju, ale także ważne wydarzenia, którymi żyje cała Polska. Wystarczy wspomnieć, że marka Tyskie od 2008 r. jest sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej.