Logo

Marketing MIX

Nowy OOH magazine już na rynku

W najnowszym – i pierwszym w tym roku – wydaniu OOH magazine, specjalnego wywiadu udzielił światowej klasy guru sprzedaży i motywacji – Brian Tracy, który odwiedzi Polskę w ramach Kongresu Sprzedaż.  W inspirującej rozmowie dzieli się z czytelnikami tym, jakie są tajniki sukcesu, jak wykorzystywać porażki w drodze do osiągania celu i efektywnie przewodzić.

W numerze także wywiad z Helen Maguire, która opowiada o potencjale marketingu centrów handlowych, nowych rozwiązaniach marketingowych i komunikacji z coraz bardziej wymagającym konsumentem. O polskich i międzynarodowych realizacjach opowiada juror konkursu Eurobest, Mariusz Pitura, w wydaniu także podsumowanie międzynarodowych spotkań branżowych – targów VISCOM 2013 oraz PSI 2014, na których polskie firmy stanowią coraz silniejszą grupę wystawców.

Nie zabrakło tematyki artykułów promocyjny oraz opakowań i etykiet. W numerze o gadżetach, które możemy użyć  jako narzędzie pracy i tych, dodawanych jako gratisy do produktów. Opakowania i etykiety promocyjne – to efektywny, ale i ekonomiczny pomysł na wsparcie sprzedaży, a w tematyce visual & print można przeczytać m. in. o nowym renesansie tapet.

Jaki będzie 2014? O to zapytaliśmy ekspertów – przedstawicieli organizacji branżowych związanych zarówno z artykułami promocyjnymi, poligrafią, jak i OOH.