Logo

Marketing MIX

Mobilne i chmurowe rozwiązania usprawniające zarządzanie treścią od Xerox

Xerox rozszerzył swoją ofertę rozwiązań DocuShare® wspomagających zarządzenie treścią w przedsiębiorstwie. Dzięki nim pracownicy mogą w łatwy sposób uzyskać dostęp do dokumentów i zarządzać cyfrową treścią z dowolnego miejsca.

Funkcje skanowania dostępne w jednym kroku na urządzeniach biurowych z architekturą ConnectKey® upraszczają proces przenoszenia treści z papierowych dokumentów na platformę DocuShare. Użytkownicy z poziomu sprzętu mogą skanować dokumenty bezpośrednio do DocuShare lub folderu Windows używając platformy Xerox Extensible Interface Platform lub z kontrolera ConnectKey. Rozwiązanie umożliwia udostępnianie dokumentów w przeciągu kilku minut całym zespołom lub organizacjom.

DocuShare Mobile rozszerza i upraszcza automatyzację procesów biznesowych – umożliwia pracownikom dostęp, wyszukiwanie, przeglądanie, pobieranie i udostępnianie dokumentów przechowywanych w DocuShare na urządzeniach mobilnych z systemem iOS, co znacznie poprawia wydajność pracy.

– Pracodawcy coraz częściej oczekują od zatrudnionych efektywnego wykonywania obowiązków, niezależnie gdzie się aktualnie znajdują – w biurze, w domu lub u klienta. Przedsiębiorstwa posiadające mobilnych pracowników mogą zwiększyć dokładność i powtarzalność rutynowych procesów biznesowych i uniknąć utraty bezpieczeństwa wrażliwych danych dzięki większej automatyzacji i łatwiejszemu dostępowi do dokumentów – powiedział Maciej Nuckowski, Dyrektor Działu Usług Xerox Polska.

Ponadto, Xerox kontynuuje rozwój usług zarządzania treścią w chmurze – DocuShare. Zapewnia bezpieczne środowisko, gdzie firmy mogą w łatwy sposób przechowywać, zarządzać, przetwarzać i udostępniać dokumenty. Każde wdrożenie jest dostosowane do specyficznych wymagań klienta. Narzędzie jest szybko dostarczane za pośrednictwem bezpiecznej infrastruktury oraz zarządzane i administrowane przez firmę Xerox.