Logo

Marketing MIX

Kampania wizerunkowa ZM Henryk Kania

Wystartował nowy serwis internetowy www.prawdziwemistrzostwo.pl, który jest jednym z elementów kampanii wizerunkowej Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A.

Serwis został podzielony na dwie części. W zakładce „Prawdziwi Mistrzowie” znajdują się informacje o samym Henryku Kani – mistrzu masarskim z Pszczyny. Jego historia i droga do sukcesu. Oprócz tego prezentowane są również sylwetki osób – prawdziwych mistrzów specjalizujących się w tradycyjnych rzemieślniczych zawodach, od twórców rękodzieł po browarników.

Druga zakładka – „Mistrzostwo smaku”, to artykuły, którym towarzyszą informacje o poszczególnych liniach, takich jak: Maestro, linia „bez E”, czy pozostałych najpopularniejszych produktach z asortymentu ZM Henryk Kania.  Na Internautów czeka szereg ciekawostek, choćby te skąd pochodzi nazwa kabanos, co oznacza i dlaczego kabanosy to nasz narodowy specjał. Dodatkowo w serwisie można znaleźć mnóstwo przepisów oraz inspiracji z wykorzystaniem produktów od Henryka Kani, np. na przygotowanie mistrzowskiego leczo.

Z początkiem lutego na stronie wystartował również konkurs ‘Pokaż, że jesteś mistrzem w tym, co robisz’, do którego może zgłosić się każdy, uważający się za mistrza w swojej dziedzinie. Tematyka jest bardzo szeroka, a mistrzostwo może dotyczyć zarówno fachu, jak i wyjątkowej umiejętności czy hobby. Zgłoszenia można wysyłać do końca marca. Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne.

Razem ze stroną prawdziwemistrzostwo.pl ruszył również Fanpage.  

Partnerem i mecenasem strony prawdziwemistrzostwo.pl są Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. Za projekt i wykonanie serwisu odpowiada firma Concept Interactive.