Logo

Marketing MIX

Nowa identyfikacja wizualna HealthThink

Agencja HealthThink public relations rozpoczęła nowy rok ze świeżą identyfikacją wizualną. Logotyp, strona internetowa oraz branżowy blog agencji zyskały nową szatę graficzną.

HealthThink powstał w 2009 roku jako agencja PR wyspecjalizowana w branży medycznej. Od powstania agencja zdążyła wzbogacić swoje portfolio o takie firmy, jak Unilever, Ustronianka, EURO-APTEKA, apteki Dbam o Zdrowie czy Krajowa Unia Producentów Soków.  

W tym roku znów przyszedł czas na zmiany. Logotyp marki zyskał nowy kształt oraz ujednoliconą pisownię. Znak wspiera hasło „Think first. Then act. It’s healthy”. Spójną grafikę otrzymała strona internetowa agencji oraz jej blog, na którym specjaliści agencji publikują artykuły dotyczące promowania firm skupionych wokół branży healthcare. Nową stronę wykonała agencja Autentika.  

HealthThink jest największą w Polsce agencją public relations, która specjalizuje się w branży medycznej.