Logo

Marketing MIX

Nordic Design – nowa kolekcja puszek Carlsberga

Nordic Design – limitowana edycja Carlsberga trafiła do sklepów na początku lutego. Została zainspirowana nordyckim krajobrazem, architekturą i zmysłem estetycznym. Wynikiem połączenia pasji, tradycji i nowoczesności są cztery warianty nowych opakowań Carlsberga:

• VATNA – nazwana na cześć najpotężniejszego lodowca w Europie i największego poza regionami polarnymi. Pod lodową pokrywą działa sporo czynnych wulkanów, których bezustanne erupcje stale zmieniają jego wygląd.
• SPECTRA – ukłon w stronę ideału duńskiej architektury funkcjonalistycznej: założenia by projektować budynki, wykorzystujące jak najwięcej naturalnego światła, tak samo przyjazne podczas ciemnych zimowych nocy, jak i w trakcie jasnych letnich dni.
• UMEA – zainspirowana brzozowym drewnem, a nazwana na cześć szwedzkiego miasta Umeå, które w 1888 roku zostało ocalone od pożaru przez zagajnik srebrnych brzóz.
• SYMPHONY – uosabia światło, przejrzystość współczesnego wzornictwa, nawiązując jednocześnie do nieprzemijającej, historycznej struktury gmachu Sali Koncertowej Tivoli.

– Wierzymy, że limitowane warianty puszek spodobają się konsumentom i będą ciekawym elementem wydarzeń towarzyskich. Specjalnie z myślą o  takich chwilach postanowiliśmy zaproponować fanom Carlsberga wyjątkowe doświadczenie, jakim będzie wypicie ulubionego piwa w trochę inny sposób. Mamy nadzieję, że stylowe, nietuzinkowe opakowania staną się pretekstem i celem samym w sobie dla osób lubiących oryginalność oraz szukających nowego stylu w dobrze znanych formach – komentuje Maciej Pichlak, Marketing Manager marek międzynarodowych Carlsberg Polska.

Piwo w limitowanych puszkach jest dostępne od początku lutego w całej Polsce. Projekty powstały w nowojorskiej agencji Safari Sundays.

Na podstwie informacji Carlsberg.