Logo

Marketing MIX

Idea Bank: nowa edycja kampanii „Duma Przedsiębiorcy”

Idea Bank rozpoczął nową edycję kampanii reklamowej realizowanej w ramach programu „Duma Przedsiębiorcy”, w którym pokazuje swoich klientów prowadzących małe biznesy. W najnowszym, wzruszającym spocie wystąpiła niesłysząca p. Dorota Staniewska, która prowadzi rodzinną piekarnię i cukiernię w Jaraczewie. Aby przekazać widzom swoją historię, w spocie posługuje się językiem migowym.

Kreację Idea Bank przygotował we własnym zakresie, a film wyprodukował dom produkcyjny Kio Studio. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediavest.

Spot emitowany jest na antenie TVN, TV4, TV6, TV Puls, Puls 2, a także w kanałach tematycznych m.in. TVN, Polsatu, TVP, BBC, Discovery, AXN, Viacomu czy Canal+ Cyfrowego oraz na telebimie w centrum Warszawy. Działania reklamowe prowadzone są też w prasie i internecie, mediach społecznościowych i na kanale YouTube.
Dotąd w ramach programu „Duma Przedsiębiorcy” Idea Bank sfilmował i przedstawił 150 historii swoich klientów. Obecna edycja kampanii potrwa do końca lutego br.

Spot jest dostępny w kanale youtube Idea Banku.