Logo

Marketing MIX

ABC Direct Contact z agencją Plej

ABC Direct Contact, jeden z najstarszych prywatnych operatorów pocztowych w Polsce rozpoczął współpracę z agencją Plej. Umowa obejmuje kompleksowe doradztwo strategiczne oraz opracowanie pakietu narzędzi wspierających świadomość marki wśród klientów.

Podstawowym zadaniem agencji jest wspieranie działań Operatora ABC Contact Direct w zakresie umacniania wizerunku marki na polskim rynku. W zakresie działań Plej jest m.in. kreacja materiałów reklamowych, informacyjnych oraz wewnętrznych firmy oraz przygotowanie key visuali ogłosze. W ramach prowadzonych działań powstanie także pakiet narzędzi wspierających relacje z klientami (prezentacje ofertowe, mailingi itp.) oraz film korporacyjny.

– Zdecydowaliśmy się na agencję Plej, ponieważ szukaliśmy partnera dla naszych najbliższych planów związanych z rozwojem firmy. Partnera, który ma doświadczenie w kluczowych dla nas aktywnościach wspierających procesy sprzedażowe, czyli w kreacji spersonalizowanych materiałów BTL oraz budowaniu zoptymalizowanych, przyjaznych dla klientów biznesowych serwisów internetowych – podkreśla Konrad Ciejka, Prezes ABC Direct Contact.

To pierwsza tego typu współpraca dla ABC Direct Contact. Umowa została podpisana projektowo z możliwością przedłużenia.