Agencja Digital One wygrała przetarg Lipton Ice Tea na obsługę całości działań tej marki w Internecie w 2014 r.
Digital One będzie odpowiadać za całokształt działań związanych z obecnością marki Lipton Ice Tea w środowisku digital – od obsługi serwisów internetowych, poprzez działania aktywacyjne i kampanie zasięgowe, po zarządzanie obecnością w mediach społecznościowych.
Po raz pierwszy obsługę brandu Lipton Ice Tea agencja Digital One zdobyła w kwietniu 2010 r. Obecnie, po kolejnym wygranym przetargu, umowa o współpracy została przedłużona do końca 2014 r.
– Zdecydowaliśmy się po raz kolejny kontynuować współpracę z Digital One, gdyż agencja doskonale rozumie potrzeby naszej marki i jej propozycje okazały się naszym zdaniem najlepsze. Rok 2014 będzie szczególnie ważnym rokiem dla Lipton Ice Tea, konsumentów czeka z naszej strony sporo niespodzianek – mówi Katarzyna Waszkiewicz, Assistant Brand Manager Lipton Ice Tea.
Digital One współpracuje z Pepsi Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o. (dystrybutorem marki Lipton Ice Tea) strategicznie od 2001 roku. Agencja obsługiwała i obsługuje wiodące brandy z portfolio tego marketera. Obsługę marki Lipton Ice Tea agencja zdobyła w przetargu rozstrzygniętym w kwietniu 2010 r. Od tego momentu Digital One przeprowadziła dla Lipton Ice Tea szereg projektów strategicznych – m.in. wprowadzała tę markę do internetu, tworząc dla niej kompleksową strategię komunikacji w obszarze digital oraz wdrażając cały internetowy ekosystem dla brandu. Agencja przygotowywała też m.in. działania wspierające w internecie rynkowe debiuty nowych smaków Lipton Ice Tea – Lipton Ice Tea Malinową, Lipton Ice Tea Green Mango, oraz Lipton Ice Tea Green Lemon.
Na potrzeby ostatniego z wymienionych projektów (wprowadzenie Green Lemon) Digital One przygotowała kampanię „Lekka z natury”, która uznana została najlepszym w Polsce projektem za rok 2012 w kategorii „ Animacja i Gra” (Webstarfestival 2012, nagroda Webstar Creative: Animacja & Gra 2012).
W 2013 roku Agencja Digital One wygrała także konkurs na projekt międzynarodowej akcji dla Lipton Ice Tea. Konkurs został ogłoszony globalnie przez centralę Lipton Ice Tea na wszystkich rynkach, gdzie jest obecna marka Lipton Ice Tea. Skierowany był do lokalnych agencji współpracujących z marką Lipton Ice Tea na danym rynku. Zadaniem było przygotowanie pomysłu na angażującą aktywację dla marki, w duchu filozofii brandu "Drink Positive!", w obszarze digital, nadającego się do wdrożenia na kilkunastu międzynarodowych rynkach. Propozycja Digital One została doceniona przez centralę Lipton Ice Tea i wygrała konkurs. Akcja „Smilie Project” została z sukcesem wdrożona m.in. na rynku polskim oraz na wybranych rynkach zagranicznych.
Efektem współpracy Digital One z Pepsi Cola General Bottlers Poland w 2013 roku była m.in. kampania „Lekka kolekcja” dla marki Pepsi Light Lemon, uznana za najlepszą polską kampanię w mediach społecznościowych w 2013 roku (nagroda Webstar Creative w kategorii social media podczas tegorocznej edycji Webstarfestivalu).