Logo

Marketing MIX

San Markos ponownie dla LUBelskiego

San Markos wygrała przetarg na kontynuację ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej województwa
Lubelskiego. W ramach współpracy San Markos opracuje i wyprodukuje spot telewizyjny z serii „Lubelskie
na chwilę lub na dłużej” – tym razem w zimowej scenerii.

Zgodnie z założeniami, tegoroczna kampania Lubelskiego jest kontynuacją wcześniejszych komunikatów
wizerunkowych województwa. Spot promować będzie potencjał oraz walory gospodarcze regionu. Platformą
komunikacji są ludzie, ich pasje i przedsiębiorczość.

– Aby zilustrować bogactwo tego regionu sięgnęliśmy po proste, celne a także – w naszej opinii – czytelne słowo
"lub". "Lub" zawarte nawet w nazwie województwa idealnie oddaje możliwość wyboru i łączy nastroje, kolory,
aktywności a także czas, który możesz tu spędzić – powiedział Piotr Zajlich, dyrektor kreatywny San Markos.

Zdjęcia przedstawiające unikalne walory regionu kręcone były m.in. na Roztoczu w rezerwacie Tanwii, okolicach
Kazimierza Dolnego, na zamojskim rynku a także w najstarszej stadninie koni w Polsce w Janowie Podlaskim.