Logo

Marketing MIX

Costa Coffee zastąpi marki Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven

CHI Polska rozpoczęła proces rebrandingu, w wyniku którego marka Costa Coffee zastąpi polskie brandy Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven. Zmianom ulegną nie tylko szyldy, ale także wystrój lokali, asortyment produktów żywnościowych oraz komunikacja marki. Niezmienione pozostaną lokalizacje, bariści, menu kawowe i ceny.

– W 2010 roku CHI Polska SA połączyła się z konsorcjum Costa Ltd, częścią grupy hotelarsko-gastronomicznej Whitbread PLC, jedną z najszybciej rozwijających się firm z grupy FTSE 100. W wyniku aliansu przeprowadzono szereg zmian prowadzących do pełnego procesu rebrandingu. Najważniejsze było precyzyjne zrozumienie potrzeb naszych klientów, aby móc właściwie przygotować propozycje, które, mamy nadzieję, spotkają się z ich uznaniem. W bardzo krótkim czasie zrealizowaliśmy działania z bardzo wielu obszarów, co pozwoliło nam na wcześniejsze rozpoczęcie procesu rebrandingu. Działamy szybko i energicznie, czego efektem są pierwsze, otwierane właśnie kawiarnie Costa Coffee – mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający w CHI Polska.

Nowa komunikacja zakłada działania BTL i ATL. W niedalekich planach jest kampania w radio, Internecie i outdoorze.

CHI Polska prowadzi obecnie ok. 110 kawiarni w całej Polsce, w tym 30 lokali pod marką Costa by Coffeeheaven. Spółka zatrudnia ok. 1200 etatowych pracowników.

Aktualnie Costa Coffee to największa i najszybciej rozwijająca się marka kawiarni na Wyspach Brytyjskich i numer 1 w Europie. To blisko 2800 kawiarni w 29 państwach na całym świecie. Marka należy do koncernu Whitbread.

Źródło: www.portalspozywczy.pl
fot. CHI Polska / materiały prasowe