Logo

Marketing MIX

Agencja Public Dialog dołączyła do IPRN

Agencja Public Dialog została jedynym polskim przedstawicielem International Public Relations Network. IPRN z siedzibą w Londynie, to jedna z największych, międzynarodowych sieci zrzeszających niezależne agencje public relations.

IPRN powstała w 1995 roku. Obecnie jest jedną z największych na świecie sieci niezależnych agencji PR. Zrzesza członków z ponad 30 krajów na 5. kontynentach, w tym również z rynków wschodzących i rozwijających się, takich jak Brazylia i Chiny. Posiada ponad 1 000 pracowników i generuje roczny dochód przekraczający 211 mln USD.

Sieć IPRN oferuje profesjonalne wsparcie w komunikacji w zakresie m.in. PR produktowego, B2B, PR finansowego, zarządzania kryzysowego, komunikacji korporacyjnej, komunikacji wewnętrznej i event marketingu. Agencje członkowskie posiadają kompetencje w ponad 40. sektorach rynkowych.

– Członkostwo w IPRN to kolejny krok w rozwoju agencji. Obecnie jesteśmy w stanie oferować  naszym Klientom skuteczną realizację skomplikowanych projektów komunikacyjnych prowadzonych  na wielu rynkach równocześnie. Będąc członkiem IPRN otrzymujemy również możliwości wymiany know-how oraz dobrych praktyk, insight’ów na poziomie globalnym – podkreśla Paweł Bylicki, Managing Partner Public Dialog.  

Public Dialog jest firmą doradczą oferującą szeroką gamę skutecznych rozwiązań w zakresie komunikacji społecznej. Agencja ma szerokie doświadczenie w zakresie wspierania i pomocy prywatnych firm, organizacji non-profit, instytucji międzynarodowych, organizacji politycznych i instytucji publicznych w osiągnięciu ich celów biznesowych.

www.publicdialog.pl