Logo

Marketing MIX

Eric Paré i Mike Campau wnoszą nowe światło do sztuki cyfrowej

Dwóch artystów, dwa różne zestawy umiejętności, jedna kreacja – taka idea przyświeca trzeciemu sezonowi Kolekcji TEN. Po udanym drugim sezonie (z ponad 300 000 pobrań w pierwszych 24h i 1 mln odwiedzających) najnowsza odsłona tej kreatywnej i edukacyjnej kampanii będzie mieć zupełnie nowy kształt. Wybrani artyści będą podzieleni na pięć par – jeden fotograf i jeden artysta cyfrowy, każdy z nich o międzynarodowym uznaniu. Razem stworzą oryginalne dzieło sztuki, które ilustruje ich wizję przyszłości. Pierwszy duet złożony z fotografa Erica Paré z Quebecu i projektanta Mike’a Campeau z Michigan zaprezentuje efekt wspólnej pracy, projekt „Creating her own future”, który będzie dostępny za darmo przez 24h w poniedziałek 10 marca na www.tenbyfotolia.com.

Ich wspólne dzieło „Creating her own future” łączy zapierającą dech w piersiach pracę światła Paré oraz dbałość o szczegóły Campau. – Związany z przyszłością temat momentalnie sprawił, że zacząłem myśleć o stworzeniu nadzwyczajnego charakteru, który jest otwarty na interpretacje i z którym nikt nie może się zidentyfikować – wyjaśnia Paré. Ich praca prezentuje pozornie kruchą kobietę, siedzącą na ziemi i emitującą niesamowitą moc. Ona zdaje sobie sprawę, że może kształtować swoją przyszłość i pozwala płynąć swojej kreatywności – reprezentowanej przez światło wychodzące z jej ręki. Jej kreatywność jest również jej życiem i obroną przed monotonnym światem, w którym żyje.

Kompletny plik .PSD z pracą „Creating her own future” z wszystkimi warstwami, efektami, ustawieniami fotograficznych miar oraz zasobami banku zdjęć Fotolia będzie dostępny do pobrania za darmo w poniedziałek, 10 marca przez 24 godziny na www.tenbyfotolia.com. Zdjęcie wykorzystane w pracy, jak również 10 innych zdjęć zrobionych podczas sesji będzie dostępne w sprzedaży na www.fotolia.com.