Logo

Marketing MIX

PIAP rozpoczyna III edycję badania postrzegania upominków reklamowych

Badanie  skierowane jest przede wszystkim do kierowników i pracowników działów marketingu zarówno dużych korporacji, instytucji jak również małych i średnich przedsiębiorstw.

Liczymy, że uzyskane wyniki przeprowadzonego przez PIAP badania dadzą jasny obraz zmian jakie zachodzą na rynku reklamy BTL oraz informacje bardzo ważne dla naszej branży a mianowicie: w jaki sposób postrzegane są artykuły reklamowe. Przeprowadzając III  etap badania dodatkowo chcielibyśmy pokazać osobom decydującym o budżetach reklamowych jak skuteczna i jak dużą rolę odgrywa reklama bezpośrednia – mówi Iwona Dulińska Prezes Zarządu PIAP.

Badanie zostanie przeprowadzone za pośrednictwem systemu ankietowego paxonta.com. Polska Izba Artykułów Promocyjnych po zakończeniu badania rozlosuje atrakcyjne zestawy upominków dla 10 osób, które wezmą udział w badaniu (warunkiem koniecznym udziału w losowaniu upominków jest pozostawienie adresu e-mail w formularzu ankiety).

Wyniki badania zostaną zaprezentowane w drugim kwartale 2014 roku.

Ankietę można wypełnić TUTAJ.