San Markos wygrała przetarg ogłoszony przez CHI Polska, pierwszej pod względem wielkości międzynarodowej marki kawiarni w Europie, COSTA COFFEE. Docelowo wszystkie kawiarnie COSTA by coffeeheaven i coffeeheaven będą nosiły nazwę COSTA COFFEE.
Celem współpracy jest wprowadzenie jednej marki w miejsce dotychczasowych dwóch, skuteczne budowanie rozpoznawalności a w konsekwencji zdobycie większej liczby klientów. COSTA chce stać się wyborem numerem jeden dla bywalców kawiarni w Polsce.
San Markos odpowiada za opracowanie idei kampanii, która przygotowywuje klientów do rebrandingu i pozycjonuje markę COSTA na polskim rynku.
Hasło kampanii – ZATRZYMAJ SIĘ – oraz towarzyszący mu symbol pauzy ilustrują wartość, którą Klienci najbardziej cenią sobie w miejscach, jakimi są kawiarnie COSTA. Znajdują tu czas nie tylko na kawę, ale także czas dla siebie, na rozmowę, czy spotkanie z bliskimi i chwilę odpoczynku w pędzie codzienności. Zdjęcia pokazują gości kawiarni w interakcji ze sobą oraz baristami. Nastrój zdjęć utrzymany jest w konwencji obserwowania sytuacji przez osobę trzecią, co daje poczucie prywatności i zarazem uczucie odizolowania od zgiełku.
Do zadań Agencji należy też opracowanie narzędzi komunikacyjnych, które zaprezentują ideę zmiany brandu. W ramach prowadzonych działań San Markos przygotuje koncepty kreatywne oraz adaptację i produkcję materiałów wizerunkowych.
Więcej o rebrandingu Costa Coffee pisaliśmy TUTAJ.