Logo

Marketing MIX

Rozwiązania digital signage w sieci POLMED SA

Spółka technologiczna Admotion wdrożyła w grudniu 2013 r. system zdalnie zarządzanych ekranów w sieci medycznej Polmed SA. Pacjenci będą mogli zobaczyć treści dopasowane do miejsca i czasu, takie jak newsy, prognoza pogody, informacje lifestyle&healthcare oraz treści własne sieci Polmed. Dzięki zastosowaniu rozwiązań digital signage Centrala Sieci może dotrzeć bezpośrednio do pacjentów zainteresowanych przekazem, aktualizując wyświetlany content z minuty na minutę.

– Zadaniem tego projektu jest podniesienie standardu komunikacji wewnętrznej w naszych placówkach oraz wykorzystanie potencjału w postaci Pacjentów oczekujących na wizytę. Wdrożone rozwiązania pozwalają także na zwiększanie świadomości na temat naszej marki i dają możliwość przedstawienia stale powiększającej się oferty w bardzo atrakcyjny wizualnie sposób – mówi Beata Poznańska, dyrektor ds. logistyki sieci Polmed SA.

Polmed SA to sieć placówek o ugruntowanej pozycji, zajmująca czwarte miejsce na rynku prywatnych usług medycznych (według raportu serwisu Bloomberg). System digital signage w Polmed funkcjonuje w oparciu o 40 nośników zainstalowanych w poczekalniach i rejestracjach, we wszystkich 15 lokalizacjach sieci na terenie kraju. Placówki w każdym miesiącu odwiedza kilkadziesiąt tysięcy osób, które korzystają zarówno z abonamentów medycznych jak i świadczeń refundowanych przez NFZ.

– Bardzo cieszy nas fakt, że już piąta sieć medyczna zaufała rozwiązaniom technologicznym Admotion. Nasz model biznesowy łączy efekt skali oraz podejście B2B idealnie dopasowane do potrzeb branży medycznej – podsumowuje Mateusz Rybakowski, Prezes Zarządu Admotion Sp. z o.o.

System digital signage w placówkach medycznych coraz częściej zastępuje materiały drukowane, takie jak ulotki i plakaty, w widoczny sposób obniżając koszty związane z projektowaniem, drukowaniem i kolportażem materiałów promocyjnych. Pacjenci oczekujący na wizytę stanowią zaś atrakcyjną grupę docelową dla właściciela placówki medycznej, ponieważ z jednej strony zdecydowali się już na skorzystanie z usługi, a jednocześnie wciąż mają otwarty portfel zakupowy. Co więcej w przypadku tej grupy docelowej nie istnieje żadne ryzyko, ponieważ pierwsza decyzja została podjęta, zatem w najgorszym wypadku po prostu nie skorzystają z poleconych im dodatkowych opcji.

www.admotion.pl