Logo

Marketing MIX

San Markos dla Oceanic S.A.

Agencja San Markos wygrała przetarg na opracowanie oraz realizację kampanii reklamowej dla  Oceanic S.A – lidera w zakresie pielęgnacji skóry wrażliwej i skłonnej do alergii, jednej z czołowych polskich marek produkujących kosmetyki.

W ramach współpracy z Oceanic S.A, jednym z głównych zadań San Markos będzie przygotowanie spójnej kampanii reklamowej dla linii kosmetyków ANTY AGE oraz jej komunikacja, ze szczególnym uwzględnieniem elementów budujących wizerunek marki jako skutecznej i innowacyjnej. Kampania obejmie prasę, telewizję i Internet.  

Pod stworzonym przez San Markos hasłem TOTAL REWIND, prezentowane będą profesjonalne kremy przeznaczone dla kobiet w trzech grupach wiekowych: Collagen Hial+ dla kobiet 30+, Mezzo Laser dla kobiet w wieku 40+, 50+ oraz Revita Intensa dla pań 50+ i 60+.

– Ta kampania to kolejny krok w umacnianiu pozycji marki AA na polskim rynku kosmetycznym. Innowacyjne kosmetyki wchodzące w skład nowych linii wyróżniają się wyjątkową skutecznością w walce o zachowanie młodego wyglądu skóry, gwarantując przy tym unikalny poziom bezpieczeństwa  (są  bowiem w 100% testowane na alergikach). Celem kampanii jest podkreślenie połączenia doskonałej skuteczności i absolutnego bezpieczeństwa produktów – mówi Katarzyna Głowacka Dyrektor  Marketingu OCEANIC S.A.

W San Markos za koordynację  kampanii odpowiada Piotr Sroka i Angelika Kobylarz, a za opracowanie strategii komunikacji i kreacji Piotr Zajlich i Radosław Drzazga.

Strony nie informują, które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia.

Oceanic S.A. to jeden z liderów polskiego rynku kosmetycznego. Od 30 lat specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości kosmetyków antyalergicznych AA. W tym roku planuje intensywne działania komunikacyjne w kierunku umocnienia pozycji swojej marki.

Reklamy prasowe i spoty telewizyjne będzie można zobaczyć od marca 2014.