Logo

Marketing MIX

Ikonos uruchomił produkcję canvasów

Polski producent materiałów do druku wielkoformatowego wprowadził na rynek własne płótna do druku wielkoformatowego. Pierwszym przedstawicielem nowej linii produktów jest canvas o nazwie „Picasso”.

– Idąc za trendami w zakresie druku wielkoformatowego oraz wzmożonym zainteresowaniem tego typu podłożami postanowiliśmy rozszerzyć produkcję o własne płótna – mówi Paweł Stania z działu marketingu Atrium Centrum Ploterowego, dystrybutora materiałów Ikonos w Polsce.

Płótna  to specjalistyczny rodzaj materiał do druku. W druku wielkoformatowym przyjęła się nazwa z języka angielskiego – canvas. Płótna służą najczęściej do druku reprodukcji obrazów, fotografii ślubnej i rodzinnej, elementów wyposażenia wnętrz, aplikacji wystawienniczych i dekoracyjnych. Struktura imitująca naturalne płótno malarskie dodaje takiej pracy charakteru ręcznie malowanego obrazu. Z uwagi na materiał z którego są wykonane, możemy wyróżnić płótna poliestrowe oraz bawełniane – przypomina.

Ikonos Picasso CVS 320SM to mieszane (65% poliestru i 35% bawełny), bardzo wysokiej jakości płótno do druku wielkoformatowego. Gwarantuje ona bardzo wysoką jakość i dokładność druku oraz bardzo żywe kolory. „Picasso” może być szeroko używane w domach, hotelach, wszelkich budynkach użyteczności publicznej takich jak galerie, muzea, centra kulturalne, centra handlowe.

Polski canvas produkowany jest w szerokościach 0.914, 1.067, 1.37 i 1.52 m. Długość nawoju wynosi 30 metrów. Jako producent możemy dla indywidualnych, dużych odbiorców przygotować niestandardowe długości nawojów.

„Picasso” przeznaczony jest do zadruku atramentami eko-solwentowymi, solwentowymi, UV oraz lateksowymi. Materiał cechuje się ciepło-białym kolorem. Struktura płótna jest jednorodna, zamknięta i bez pęknięć. Materiał cechuje się wysoką stabilnością wymiarową i odpornością na rozdarcia.

– Jako czołowy dystrybutor posiadamy szeroką gamę produktów dla wielu branż od banerów przez siatki, blockouty, folie samoprzylepne i laminaty, różnego rodzaju papiery, backlity, blockouty, tapety, flagi, folie dekoracyjne i samochodowe, płyty PVC i kompozytowe i oczywiście atramenty eko, mild, solwentowe jak i UV – mówi Paweł Stania. – Dodatkowo jako producent części z wymienionych grup towarowych możemy zagwarantować niską cenę wprost z fabryki. Po drugie, mając bezpośredni kontakt z rynkiem, bardzo szybko reagujemy na potrzeby rynkowe, jesteśmy w stanie w kilka miesięcy a nawet tygodni wprowadzić nowy materiał na rynek. Współpracujemy z najlepszymi dostawcami komponentów na świecie. Aktualnie nasza firma rozpoczyna produkcję nowego asortymentu takiego jak fototapety papierowe oraz folie z klejem kanalikowym ułatwiającym aplikacji – tłumaczy Paweł Stania. W ostatnich miesiącach mocno rozwinęliśmy grupę folii do piaskowania, które produkujemy w 3 grubościach z różnymi rodzajami kleju. Wszystkich folii samoprzylepnych mamy już kilkadziesiąt wariantów – dodaje Stania.

Ikonos oprócz rozwoju samych produktów inwestuje w aspekt ekologiczny, logistyczny oraz obsługę klienta. Jeśli chodzi o ekologię to w ostatnim czasie uruchomił system dopalania powietrza procesowego, przez to nie emitujemy szkodliwych substancji do atmosfery. Rozbudowano dział konfekcjonowania o nowe linie przewijające, przez co powiększyliśmy nasze moce produkcyjne. – W ostatnich latach powiększyliśmy powierzchnie magazynowe w Warszawie, Krakowie, Poznaniu  i kilka dni temu Trójmieście. W zeszłym roku wybudowaliśmy nowy magazyn wysokiego składowania w Opolu a w budowie jest już kolejny. Powodem tych inwestycji jest troska o klienta, gdyż chcemy zagwarantować stałą dostępność całego asortymentu dla odbiorców w kraju i zagranicą – dodaje Paweł Stania.

Uruchomiono także następną, całkowicie nową wersję webowego systemu obsługi klienta biznesowego – B2B.ikonos.pl. – Nowa wersja portalu jest w pełni zintegrowana z naszymi systemami informatycznymi, przez co klient ma dostęp do stanów magazynowych, swoich dokumentów, systemu rabatowego i lojalnościowego. Duży nacisk położyliśmy na interfejs aby był prosty, szybki i użyteczny – kończy Paweł Stania, szef działu marketingu firmy. – Wszystkie zmiany w naszej firmie podyktowane są potrzebami odbiorców. Rozwój naszej firmy pomoże rozwinąć się naszym klientom. Chcemy być pewnym i sprawdzonym dostawcą na lata – dodaje.

www.media.atrium.com.pl