Logo

Marketing MIX

Agencja MOSQI.TO poszerza zespół

Natalia Santisteban i Barbara Jagoda dołączyły do zespołu agencji kreatywnej MOSQI.TO.

Natalia Santisteban jest z wykształcenia marketingowcem. W 2009 r. została laureatką przeglądu młodych twórców „Idea Hunters” Festiwalu AdDays. Pracowała w Łodzi, Warszawie, Portugalii i Meksyku, praktykując w działach marketingu i kreacji. W MOSQI.TO objęła stanowisko Account Managera. Na co dzień stara się zrozumieć punkt widzenia klienta. Prywatnie entuzjastka podróży i nauki języków obcych.

Basia Jagoda przeszła do MOSQI.TO z agencji HealthThink public relations, w której pracowała dla firmy Unilever. Wcześniej zajmowała się strategią komunikacji takich marek, jak Tubądzin, Atlas czy KOŁO. Jest absolwentką polonistyki na Uniwersytecie Łódzkim. W agencji MOSQI.TO objęła nowe stanowisko PR Managera. Kiedy nie jest Mosqitem, pisze doktorat na UMK i odwiedza polski Bałtyk o każdej porze roku.

Dotychczas za działania komunikacyjne agencji odpowiedzialna była Gabriela Hankus.

– Współpraca z Gabrielą była fajną przygodą. Niestety, coraz bardziej doskwierała nam odległość. Jesteśmy mocno zaangażowani w projekty związane z Łodzią, dlatego potrzebowaliśmy osoby do pomocy na miejscu, w naszym łódzkim biurze. Gabriela jest bardzo dobrym specjalistą do spraw komunikacji i w MOSQI.TO zawsze będzie mile widziana – tłumaczy Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca agencji.

Kwiecień będzie miesiącem przejściowym: nowe zadania w ramach obsługi przejmie Basia Jagoda, Gabriela będzie finalizować  rozpoczęte projekty.