Powołana na początku maja 2014 roku agencja Master Brand Group w swojej strategii stawia na dywersyfikację portfolio usług. Consultingowy charakter jej działań ma być odpowiedzią na obecną sytuację w branży.
Strategia spółki zakłada trzy główne filary jej działalności. Pierwszym z nich będą szkolenia dla firm zainteresowanych usprawnieniem lub wprowadzeniem działań marketingowych związanych z procesami wdrożenia akcji specjalnych i eventów. Szkolenia obejmować będą zarówno kwestie związane z merytoryką przygotowania skutecznych briefów dla agencji, jak i umiejętności analizy i oceny spływających z rynku ofert.
Master Brand Group zamierza przygotowywać managerów po stronie swoich klientów do projektowania i kompleksowej współpracy z agencjami eventowymi oraz koordynacji poszczególnych wydarzeń.
Jednocześnie firma chce świadczyć consulting klientom w kwestiach optymalizacji działań i kosztów w dziedzinie marketingu bezpośredniego. Oferując outsourcing wysokiej klasy ekspertów w dziedzinie organizacji eventów, pozwoli swoim partnerom na zamianę kosztów stałych związanych z dotychczasowym zatrudnieniem odpowiednich specjalistów na koszty zmienne, utrzmując jednocześnie najwyższą jakość realizacji stałych lub czasowych działań.
Master Brand Grup zamierza równocześnie rozwijać projekty z dziedziny multieventów. Własne i zewnętrzne koncepcje wymagające wielokanałowego finansowania, dzięki planowanemu rozwojowi, stworzą na rynku nowy wyspecjalizowany segment wielobrandowych akcji promocyjnych, redukujących koszty poszczególnych partnerów. Akcje te opierać się będą również na szerokiej współpracy z mediami. Dzięki temu zasięg działań i komunikacji optymalizował będzie efekt marketingowy i wizerunkowy.
Wzrostowa tendencja rynku eventowego powoli wraca do poziomu aktywności sprzed kilku lat. Konsolidując zatem wiedzę i doświadczenia z nim związane, w procesie tworzenia nowej spółki uwzględniliśmy obecną, ciągłą kompresję budżetów marketingowych. Dlatego też strategia naszej firmy zakłada wdrożenie działań mających na celu optymalizacje kosztów naszych klientów – mówi Anna Andrych, prezes zarządu Master Brand Group Sp. z o.o. i założyciel firmy.
Master Brand Group należy do grupy firm realizujących działania marketingowe i wsparcie sprzedaży dla liderów rynku. Pracą agencji pokieruje Anna Andrych, która posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży marketingowej. W nowej firmie zamierza też wykorzystywać wiedzę związaną ze specyfiką pracy mediów, jaką wyniosła pracując dla liderów tego segmentu rynku.
Pomimo krótkiego okresu działalności firma pracuje już nad realizacją projektu dla z jednego z wiodących podmiotów operujących na polskim rynku FMCG.